Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdíčkem odplouvají obláčky páry

08. 11. 2024
8
9
117
Autor
hototo

 


mrazivé ráno -

z vyhřátého hřebínku

sbíhá do mlhy

 

 

na kadibudce -

srdíčkem odplouvají

obláčky páry

 

 

zpátky na lyžích -

na špinavém asfaltu

drnčí kolečka

 

 


9 názorů

hototo
před týdnem
Dát tip Janina6

@Kočkodan: Málem jsem se z tvých variacích smíchy po...prskal :-) Zdá se, že máš s kadibudkami hluboké zkušenosti. Všechno je to pravda.

@Abakus, Janina: S kadibudkami je to těžké - člověk si z nich může jednoduše odnést hrozné zážitky, nebo taky vůni čerstvých pilin, slámy, srdíčkem vycházející slunce a předoucí kočku v policích na polici pod střechou - když je dobře vedená a kompostovací :-)


hototo
před týdnem
Dát tip

Děkuju všem za návštěvu, přečtení i názory a jsem rád, že kadibudka tak zarezonovala :-)

@Gora: Představivosti se popravdě snažím vyhnout, jak jen to jde - zkouším jen pozorovat a hledat vhodná slova, která nedrhnou v krku ani v mysli. Někdy vyjde jedno, jiny druhé. Jednou za čas se to snad podaří ;-)


atkij
před týdnem
Dát tip

kadibudka vede...za ni tip...bezva:))


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Gora, Benetka, hototo

Kadibudky mají poetické kouzlo... hlavně teda, pokud je člověk obdivuje zvenčí a není nucen je používat ;)


Abakus
před 2 týdny
Dát tip Benetka, hototo

Neznášam kadibudky. Na jednej na Motyčkách možno ešte aj teraz po rokoch držia spolu dosky vďaka novinám s mladými členmi skupiny beatles. Srdiečko si nepamätám, tie články áno. Myslím, že to bolo moje prvé zoznámenie sa s Beatles. Na  druhej strane, niekde to začať muselo.


Kočkodan
před 2 týdny
Dát tip Abakus, hototo

Snad se z mých variací nepo... ;-)

Hlasité heky

do tlačícího aktu

dává srdíčko

***

Úporná zácpa

srdíčkem kadibudky

lezou dvě bulvy

***

Pozdní zjištění

zrychlený tep srdíčka

není zde papír!


Alegna
před 2 týdny
Dát tip Benetka, hototo

moc pěkné, tou kadibudkou jsi mi udělal radost, připomněls domov


Gora
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Alegna, hototo

Líbí... máš dobrou představivost a hlavně schopnost všímat si detailů...


Benetka
před 2 týdny
Dát tip Alegna, hototo

...ale nebyla to obyčejná budka. Byla to kadibudka...

Nos. Talgyje. Jo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru