Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prach

17. 11. 2024
2
9
71

Prach jsi a v prach se obrátíš.
Takže pokud žijeme vědomě, je náš život naplněn usilováním o kvalitní prach...


9 názorů

Umbratica
před 3 dny
Dát tip

Jaroslave,

za mého dětství se věřilo nějakou dobu, že je na Měsíci několik metrů prachu. Když jsme ve výtvarce kreslili sovětské kosmonauty přistávající na Měsíci, smála jsem se kamarádům díky "vědomostem" z rádia, že kosmonauti kvůli prachu po Měsíci nikdy chodit nebudou. Pak ale bylo všechno jinak. Naše vědomosti o vesmíru se mění den za dnem a co platí dnes, to už zítra platit nemusí. 


Umbratica: Nejspíš nějaký hřbitov


Herr_Jaroslav
před 3 dny
Dát tip Kočkodan

Kočkodan: Jo, kdyby se tak moji bližní obrátili v prachy, nebylo by to k zahození...


Janina6: Na to velký pozor, nikdy nevíš, koho stíráš...


Umbratica
před 3 dny
Dát tip

Jak se zjistilo teprve nedávno, nejkvalitnější prach je na odvrácené straně Měsíce. Je tak jemný, že je dokonce tekutý, čímž se podobá vodě.


Kočkodan
před 4 dny
Dát tip

Život mnoha lidí je spíše naplněn usilováním o kvalitní prachy.


Janina6
před 4 dny
Dát tip Herr_Jaroslav, Gora

A proč teda, kurňa, trávím tolik času utíráním prachu? 


Gora
před 4 dny
Dát tip Herr_Jaroslav

Slovní hříčka prima, jinak dost pesimistické tvrzení:-).


Benetka
před 4 dny
Dát tip Herr_Jaroslav, qíčala

Zaměň prach za nic.

Nic jsi a v nic se obrátíš.

Náš život je naplněn usilováním o nic...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru