Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChceš se mít jako prase v žitě? Buď svině!
Autor
slavek
Jó páni já se mám. Opravdu. Málokdo by mohl tušit jaký vedu skvělý život. Mám krásný dům s velkou zahradou, v garáži stojí drahý zahraniční vůz, na kontě je částka, která již dávno překročila sedm cifer. Za chvíli jich bude osm. Je to celkem dobrý, i když už to začíná být celkem nuda. První milionek je první milionek. Ze všeho se dříve či později stane rutina, ať si kdo chce říká co chce, je to tak.
Každé pondělí vždy jdu do svého podniku. Musel jsem vyhodit jednu dispečerku. V pracovní době si telefonovala z mého telefonu soukromý hovor - kráva. Dal jsem jí paragraf 53 za okrádání firmy, ať ví zač je toho loket, ale to je jen drobnost, která mě nemůže rozhodit. Navíc výhodou je, že se mi podařilo připojit si část podniku na černo na elektřinu. Je to super, vydělává mi to měsíčně dobrých osm tisíc. Tím se zaplatí alespoň kus mzdy některého z těch lehkoživků, které musím platit. Chtěli by čím dál víc peněz a makat se jim nechce. Přijdou v osm a v šest večer už ve firmě není ani noha. Hm. Pakáž je to všechno. Však já jim to spočítám. Zase pudou s vejplatou o deset procent dolů. Jestli se jim to nelíbí - ať vypadnou. Takový blbce seženu vždycky.
Zítra skočím do auta a pojedu se vykoupat. Je pravda, že mám u baráku bazen, ale rybník je rybník. Přeci jen má něco do sebe.
Hm. Zase složenka - alimenty - no pořád lepší než s tou slepicí žít. Ty děti taky pořád něco chtěj. Hrůza. Naštěstí můžu na víkend zmizet na chatu. Tam je to bezva. Nikde ani noha a mám v ní bezva výbavu. Pustim si dývýdýčko a budu čučet na nějakej film. Asi si jich pár pro tu příležitost nakoupim - můžu si to přece dovolit ne? No raději si je půjčím - přece nejsem milionář, abych mohl rozhazovat.
Taaak a víkend je tady. Hm. Zase zácpa po Praze. Tolik aut. Kde ty lidi na ně berou? To snad kradou nebo co? Poctivej podnikatel jako sem já se pak nikam nedostane. Debilové to sou všechno.
Raději nikam nepudu budu si plavat ve svym bazénu u baráku. Já se stejně mám skvěle - alespoň nebudu koukat na ty jejich blbý ksichty.
Potom si pustim dývýdýčko a budu šťastnej.
Jo a ještě pivečko k tomu.
A teď mi všichni můžou ....