Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolibek
Výběr: Lyryk
07. 07. 2002
9
0
1193
Autor
Pan_Ája
Políbím včerejší noc
mimochodem,
aby(s) to nevěděla
nebo se můžu alespoň tvářit
tváří v tvář, že nejsem to já.
Pobledlá a na krajíčku
zavřeného víčka
tuším den zítřejšího rána.
Nespěte, pane, prosím!
Vypadá(vá)m píchavě
řasou pod ním.
Když dělám, že spím....
Lyryk: až já toho PanÁju dostanu s PanemÁjou pod ruku, my ho zmydlíme, že nás kopíruje :o))) si toho moc vážíme, děkujeme :o)
viď, Idrile :o)
Astalavista
08. 07. 2002
velice vám všem děkuji za vaši přízeň, pokusím se dále "duchovně" rozvíjet, abych mohl/a i nadále takto skvostně psát!!! :o)
skvělý Nuitíkovský epigon, tenhle PanÁja, zřejmě nutkán Nuitikismem až k horní mezi napodobení stylu a zejména nápadných závorek uprostřed slov, která asoicují náhradní - alternativní slova v básni :-)))
Gastarbajtr
07. 07. 2002
mlha nebo mráz, furt vidim prdlajz...mámo, táto, babíííí, dědooooo, dědkuuuu! Kde jsteeee :o)
ju ano :o) víš co viď...
(bývala bych dala tip, kdyby to psal někdo jiný než....PanÁja :o))
Gastarbajtr
07. 07. 2002
no přesně....jakto, žes nedal božskému PanÁjovi tip? hu? se styď...
se stydíš, já to vidim....no ju...budiž Ti odpuštěno :o)
Gastarbajtr
07. 07. 2002Gastarbajtr
07. 07. 2002
to umim i rychlejc: užjsemTiodpustila....tos určitě vůbec nestih a dobrou...jdu chrnět :o))
Stanislav: já vím, Ty tu špinavou práci rád uděláš za nás, viď? :o) moc děkujem :o)
hele Nuiťo ono to je fakty celkem hezký co螨ž?:o) na Pan_Áju určitě:-)))