Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senimb‘ zabudnutých...
11. 07. 2002
3
0
973
Autor
Lyrček
zobuď sa – rýchlo Lyrček!!!!!
keď zíde sa ti duet múz
a ty zostaneš nepobozkaný...
nezachytíš _aj rys pod tangentou tieňa túžob
aj voľáčo iné ti utečie
svoj uhnaný bič uprác‘
a zľutuj sa nad sebou zľutuj
lebo svitanie pochichtá sa nad slinami dlžôb...
zobral si nim darček
tíško so stolu
bol nepodpísaný
len anonymná sútra
pre nezmárnu potechu ochrípnutú...
no jasne...ale toho poradia si si moc neuzil...tanganika je proste rychlejsia...ach, musim na sebe popracovat...:-)
..............................................................................................
:-)
Petr_Palkowski
13. 07. 2002
taňuňa: tedy... zradil mne wordovský korektor, který mi nalhal, že opravil moje nedoučenosti slovenštiny :-(
volačo + volá = voláčo (drzý novotvar od neumětela :-)
uprac + práca - a = uprác' (další drzý... :-)
myslem jsem jim dvěma... (má být im??? zrádce word!!!)
so stolu - myslel jsem s povrchu stolu, a kvůli rýmu tam musí zůstat ...lu POMÓC!!!! :-) zrádce word wordovič wordov...
mezi _aj rys a tangentou...
chtěl jsem použít diplomatické "ponad", ale tady mi drzost novotvarycká došla... .-))
_iris: jestli se nimbus mrak slovensky píše nymbus tak musím zpátky do školy, opravím to, jen co mi odpovíte :-)
Inventorčik zabudol sochor :-))
za tie novotvary tlieskam, to by ma fakt ani po 20 tich rokoch slovenciny nenapadlo...aj s tym nymbom rozhodne...aspon moj skromny nazor...
takze vitaj medzi nami student(a)mi!
a za to pod by som sa asi mala urazit, co ty na to???? :-)
ta pocuj, lyrycek hrncek, ujo opravator mal asi v ten den dost a preto sa radsej vyhral so slovami...
hele .-))))) konečně jste si vyměnily pořadí odezvy... .-)))) tady není nic k urážení, všechno je hladké.. .-))
Lyrček tu už dlho nelyrizoval. Už takmer dva roky...
Rozpíše sa lyricky lyrček?
gramatika:
voľáčo-voľačo
uprác-uprac
nim-im..im dvom..asi, ked si to tak myslel
so stolu-zo stola
...dalej uz radsej neskusam, bo...nejak...bola to fuska.
"_aj rys pod tangentou "...preco pod a nie nad??? dotycnica ulicnica . . .( opica ). . .
ta, nech sa paci...t* za matematicke prevedenie slovenciny.
tak smutnejsia skritizovala, veselsia sa bude pytat...bo trochu aj nam unika nazov... nymb? ...
aj odo mna t* za skryvanie!!!