Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePatnác mých citátů
Autor
Twardowski
1. Shakespear v každé své tragedii uzpůsobil děj tak, aby na konci mohl konat masové vraždy.
2. Dobří lidé jsou bílé krvinky společnosti. Musí mýtit viry jako fašismus.
3. Kdo nebere zajatce, má větší ztráty ve vlastních řadách.
4. Čím více máš času, tím buď rozvážnější, pokud si úspěch zasloužíš, neuteče ti.
5. Genialita není v hlavě, ale v srdci.
6. Až vědci zjistí, že jsme nic, prosím, aby to zatajili.
7. Dva lidé, kteří se nemají navzájem co naučit, jsou chudí
8. Tužka nemá velkou cenu, ale myšlenky s ni napsané už
mohou.
9. Když jsi si něčím jist, přehodnoť situaci, něco není v pořádku.
10. Pokud má něco dobrý obsah, samo o sobě to nestačí, je potřeba i dobrý obal (obal prodává, obsah uspokojuje).
11. Dávej pozor, abys se nestal pouze stínem jiného člověka. V noci se stíny ztrácí (jsou chvíle, kdy se stíny ztrácí).
12. Lidé nemají rádi výjimky, protože vyvracejí pravidla, která museli dlouho vymýšlet a zastávat se jich.
13. Jsi tolik méně zranitelný, nakolik se znáš.
14. Každý máme v sobě zvíře, které musíme sledovat.
15. Za bojovníkem najdete řady mrtvol. Za filozofem řady knih.