Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnekum
Autor
Lucyena
Kdyz prisi a clovek zavre oci a tise posloucha, slysi kapky dopadajici na ulity sneku. Protoze prave kdyz prsi, sneci vylezou z domecku a raduji se z te vlahy kolem a z barev ktere jsou daleko jasnejsi nez obvykle. A schazeji se na tajnych mistech o kterych zadny zivy clovek nemuze vedet a pozoruji duhu odrazejici se v kapkach zachycenych na koncich listu. A kapky dopadaji na jejich zada a rozehravaji se jako tisice malych bubinku v rytmu sneciho soulu. A oni zpivaji sneci pisne, a vypraveji si sneci balady a basne. A pak kdyz uz jsou unaveni, zacnou si vypravet prihody ze zivota. Jak jen o kousicek je minula zablacena bota nebo kolo automobilu. A jak kolem nich prosla divka a poprala jim dobry den. A kdyz budete chtit sneky udelat stastnymi, priste az nejakeho uvidite spechat pres cestu, lehnete si na zem a polibte ho. A on az zase bude prset, bude o vas svym snecim pratelum vypravet s vasni a oni budou potichu naslouchat, plni uzasu. A pak si o vas budou zpivat sneci pisne a vypravet sneci balady. O vas, o lidech kteri si vzdycky najdou cas na to aby polibili na ceste sneka.