Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBojím se po
25. 08. 2002
6
0
2435
Autor
jehostara
Bojím se pohlavních nemocí
a tak si nemůžů pomoci
nasadím Ti gumičku
...
hyjééé, koníčku!!!
sv: neboj, NÁM stačí jenom vymalovat :-)
to je dobře, že se zase někdo zaměřuje na kritiku toho úžasnýho díla, věru si to zaslouží, začínající autoři se musí podporovat atakdále
tak pardón, já jsem úplnej debil, vždyť za posledních 12 měsíců všech těch třicet knížek, co jsem přečetla, bylo náhodou od jehostary!!!
neporcuj se, když ano, tak jedině na přední debilní, zadní debilní, a ták, jako prasátečko! my s gd sháníme někoho, kdo by vedl debilní klub, nemohl by ses spíš mnohem a mnohem víc zdebilnit? :)
pchá, jsem jich přečetla za rok mnohem víc, těch třicet bylo za 12 měsíců! ojoj, Vtipňuška se zase probudila, sorry, myslim, že poslední dobou vstává tak kolem jedenáctý, zívne, nadechne se, a pak začne sršet originalitou, kam se hrabe Holcman.
to s tím rokem a dvanácti měsícema je náhodou velice dobrý. a přední/zadní debilní taky není špatný...
Stando, to je skvělá píseň, úplně slyšim tu melodii. Mohla by k tomu hrát Žofka na bendžo!
Vtipňuška je dobrá, co, ale kdybyste ji měli celej den v hlavě jako já, asi byste ji tak neoslavovali :-)
týjo, takovej klid, to jsem dlouho nezažila, připadám si, jako kdyby mě někdo přetáhnul přes hlavu lopatou heráku :-)
hele, gd, kde máš starou? ona neni zvědavá na naše fundovaný kritiky?
nejdřív samé Milý gédé
pak ho jednou uvidí
jak žere řízky z lidí
a má proň jen Lidojede!!!
já chci taky pochvalu
Monty_Python
27. 08. 2002Monty_Python
27. 08. 2002
nesklapnul. pracoval!!!! (ale už to přešlo.) stará je momentálně v dopravním prostředku do prahy, tudíž není on-line.
Stando - nenašel by se někdy někde obrázek, kterej by byl ještě aspoň 5x větší a měl aspoň 1 MB, aby se to ti stahovalo ještě dýl??
Monty_Python
27. 08. 2002
koukam, že Wopi je značně naivní, co se vymalování bytu a následných aktivit týče!
neboj Wopi, budeme malovat celý byt a hezky to stihnem do Vánoc a pak teprve můžeš fundovaně veršovat :-))))))
Jak je možný, že jsem viděl Standu??? Jestli já už nemam vlčí mlhu!!
Sorry......................................................................
tak gd je nebezpečnej? :-)
máte doma bičík? :-))
teprve dneska jsem narazila na tvoje díla a ten vývoj během několika málo dní je strhující. mimochodem, doufám, že takhle po ránu nemáš ještě rozdaný všechno za tipy (papriky, prádlo, jak je libo...)
vskutku zdařilé drama
nin: posilám dvě pixly latexu..koukala jsem, že potřebujete vymalovat!!!
jinak gd je hrozně nebezpečnej, zvlášť, když zaspí..
gd a šatečky z latexu!!! ten bude hodně nebezpečnej až si to přečte!!!
mimochodem, právě mi řekla máma, že na fleky je lepší PRIMALEX
jaks na to přišla, že máme doma fleky? pchá, co si myslíš? chci normálka vymalovat, takže už jsme se všichni dohodli, já dodám byt, s.v. bude malíř a ty pošleš matroš, jedno jakej. všem vám díky. doufám, že se sem ozve zase ňákej ukázněnec, že se tu nevyjadřujem k literárnímu dílu a že ten Písmák upad :-)))
nin: to chceš nějaký hulení nebo co? ale vymalováno by bylo to jo. k tomu latexu se nebudu vyjadřovat, však ona dobře ví, že nedám dopustit na krajku.
bezva, takže vtipný standa si donese SVUJ materiál (nevim, co máš za poznámky gd, jsem ňákej toxík nebo co?! ha?), jehostara (gd stara) pošle fotku gd v krajkách a jsme dohodnutý
nin: můžu nabídnout ještě trochu primalexu klasik (ten levnější), taky mi zbyl, ale moc ho není. na zadní etiketě je stando napsaný, na kolik to vystačí metrů, takže jsem to odhadl skoro přesně. a ještě máme krajkovou štětku, ta je taky k dispozici, ale lezou z ní nitě a zůstávaj na malbě.
to musí bejt prima pro malýho, když zprostředkovaně funinká (hezký slovo, viď) ty výpary, taková vrstva asi zaschne, až bude slavit druhý narozeniny :-)
mňo, já doma dneska skouknu naše skromný zásoby barvy a esi to bude málo - asi bude - tak od tebe nějakou odkoupím (když bude m. zakopávat o kýble barvy, nevydrží a vymaluje)
gd: krajková štětka? panebože! a nevyváděls s ní nějaký obscénosti? nemusela bych se bát pohlavních nemocí?
klasik je pro amatéry, ale taky to bolí, když tím kýblem dostaneš do hlavy. ha ha ha.
nin: já myslím, že když to máte doma pocákaný semenem,tak by se to mělo vymalovat co nejdřív...
gd měl krajky jenom jednou!!!to když ráno pospíchal a narval se do mejch kalhotek...
jinak mne nechtějte nasrat!!!jenom tři TIPY???Co to má znamenat???
hahaha, teď mi volal m., byl jeden den pracovat na nějakým úklidu po záplavách a tak mocně se oháněl lopatou, že si vyhodil koleno, my o zakopávání a zranění za dveřma, haha
fetovinkat se vyplácá, třeba bych takhle vymalovala byty v celý ulici!
s barvama to myslim vážně, dneska rozmyslím, zejtra dohodneme nákup!
KLASIK neni nikdy amatér!!!!
gd: co to je ten čtvereček s červeným křížkem???
to je ňáká speciál pixla???
Chtěl bych tě vidět, frajere, kdyby tě někdo sešvihat kabelama... A ty piksly jsou úplně stejně rychlý, tak v čem je jakej rozdíl. Akorát, že profi je dražší. JE TO OBCHODNÍ TRIK!!! (Já o tom musím něco vědět, ne?)
jehostara: tak ty čteš mý básně - a kde mám od tebe tip, ha? tolik lidí tady už plkalo, jak je celej Písmák výměnněj obchod s tipama a prd, mě z toho vynecháváte!!! (jeden z těch tří byl ode mě!)
to s těma kalhotkama se fakt stalo? no to je dobrý :-)))
Monty_Python
26. 08. 2002Monty_Python
26. 08. 2002
Já jsem dneska koukám chudák otloukánek... Za trest se vrátím do plodné diskuze o klesající úrovni písmácké poezie. Otázkou ovšem je, proto koho to bude trest.
Monty: papá prášky a nebojí se vlka nic. kecá z hladu...
Monty_Python
26. 08. 2002
tak jsem vám chtěl napsat z práce k primalexu a nešlo mi to...
(a než jsem přišel domů, debata je jinde...)
nešť:
UŽ SE NESE PRIMALEX.
BUDE MALBA A PAK SEX!
:))
Hele ale vážně bys s takovýmto tempem mohl mít i sbírku těchto zvláštních blbin :o)
Ale špatný to rozhodně není....jen takové příliš jednoduché..tedy na drama :o)