Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seosobní II
Výběr: Wopi
29. 08. 2002
16
0
1885
Autor
unseen
Tvým slovem vslzení vinoskřeti
v útrobách mých teď hodokvasí.
Povadla víčka, pláč jde nám k pleti.
Nad ložem prolétá na koštěti
hnilobné Bylo s vlasy z ledu.
Jsem bohem, který má nás spasit?
Mám strach,
co když to nedovedu?
Petulo, jestli mne budeš neustále žádat o prominutí, jednoho dne se zaseknu a neprominu :o))
Ale jínak jsi povahu kontetu odhadla clekem dobře....je to hajzl nesnesitelnej :o)
Petulo, já ti tedy nic vysvětlovat nebudu a jen tak obecně utrousím, že tam je (bohužel) logické spojení zvící krávy...i když bych ho radši taky neviděl...ale tenhle cejch si asi sebou ponesu už nafurt.....
A safra,
já jsem, po Tvé nápovědě, také jedno spojení našla...
Nevím, zda je to to správné.
Nicméně... K básni (mi) chyběl kontext.
Teď jsem si NĚJAKÝ našla a ten je... smutnej... zoufalej...
Ale rozhodně na TiP.
Promiň, možná jsem si toho měla všimnout již včera, i když to byla zase jiná atmosféra a jiné asociace, než dnes.
Snad kdybych to četla pospolu s jinými takovýmito, tak by mne cosi trklo dříve...?
Mlčím a TiPuji: «*»
Mlčím a TiPuji: «*»
► V první části pěkné novotvary – takové ty, co jsou na vhodném místě, nikoliv exhibicionalisticko-samoúčelné...
► I střed se k tomu pěkně váže... Pohyb, nálada!
► Však konec se začátkem míjí se mi... Jako by představivost zabloudila na vedlejší kolej...?
No, prostě nenalézám spojení (logické, obrazné...) mezi prvními dvěma a posledními třemi řádky.
Ne, tm neříkám, že chci báseň vysvětlit, jen píšu, jak (si) ji čtu já... ;o)
░▒▓-_-▓▒░
Ne, tm neříkám, že chci báseň vysvětlit, jen píšu, jak (si) ji čtu já... ;o)
asi jakó... no, nejdřív jako Imat, ale taky jako Dabi... a ze fšeho nejvíc jako Armand a Astalík :))