Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setrvání
21. 03. 2000
4
0
1607
Autor
zámek
svět
se nebrání
když spím
nevzdoruje
nekulhá
a taky
zbytečně
neplýtvá slovy
na svou
obhajobu
SUPER!!! vzdoruju, kulhám, kecám...:-) ale jen na svou obhajobu, když spím :-) a ty mě nakopneš!
venčím psa, koukám zdi baráku, kde stálo:)
Nesnídám, protože myslím na tebe,
neobědvám, protože myslím na tebe,
nevečeřím, protože myslím na tebe,
nespím, protože mám hlad!!! :-)))))
Vyprskla jsem smíchy, zatáhla za psa, vzpomněla si navečer......tak mi ňák vyhládlo, žebys byl slovně spořivej :-) tip? :-))) hrubku oprav za DÚ :-) já už du, dneska je docela hezky, víš ? :-)))) a možná si zas něco novýho (na zdi) přečtu :-)))!!! než se mi zešeří :-)
Mohu pouze přikývnout tomu, co jsi napsal. Tak to je (jenže někdy je třeba napsat něco víc). Tobě to sedlo tak, jak mně nedávno. Ta věc je starší, ale kvůli tomu ji nebudu přepisovat. Raději napíšu novou ... i tak díky !!
... Bibšo: ... nevím, neviděl jsem se ... ... liga ochrapů ? ... to by zasloužilo pěknější jméno ... nemyslíte ?
Jo, spáneček, to je pohodička... ty jsi určitě jeden z těch, co se ze spaní usmívají! Jo, napsal jsi to výstižně a moc krásně!
Miroslawek
21. 03. 2000
... to je o spánku Miroslawku ... ne o snech ... taky spíš ... ne občas spíš ne ?