Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFragment z MHD !!!!!!!!!!!!!
21. 03. 2000
0
0
1038
Autor
Erik
21.3.2000
Fragment
A pak jsme se hrozně pohádali
byly to spory o ničem
Ona se zeptala,
jestli nemá na příští zastávce vystoupit
Nakonec mi zmizela za zatáčkou
až pozdě jsem si uvědomil
že teď musím jet až na konečnou sám!
.....
To fakt nekdo takhle rekl?? To se musi literarne zpracovat :-))
Hadame se
o nicem
Ztratila se
za rohem
Na konecnou
jedu sam
vztekam se a
zalykam
:-)) ja fakt basnicky neumim!!!
Eriku ... mně jsi tím udělal radost ... narazíš-li na něco podobného, neváhej to sem dát ...
Eternale, Eternale ...
To jsem celý já :o)
Žiju maličkostí, každým malým okamžikem, uvědomuji si tak sílu života, proto prostě nechápu proč fragment povznášíš nad hladinu vnímání. Zdá se mě to tak trošku divné, vypíchnout fragment.... mě to nic neřekne, já nedokážu žít jednotlivými fragmenty, musím mít návaznost, možná jiní, asi jsem jiný.
Mám rád z maličkostí utvořenou mozaiku, která netvoří jen všední život. Jsem snílek, očekávám víc, pestrou fantazii, to je to po čem prahnu.
Omlouvám se, ale tohle je můj názor, nezlob se pokud to je namířené proti Tobě.
Socha: přečti si tu mou kritiku znovu a znovu, a když nepochopíš, tak zabrus do mých děl, a když přeci jen nic, tak se ozvi, rád to vemu Tvým pohledem :o)
Erik: máš cit pro poetickou situaci - o to není sporu - teď ještě - co si s ní počneš ?
Budu psat bez hacku a carek, protoze mi nefunguje cestina.
Brizo: ja jsem si nikdy s celou situaci nechtel nic pocit, jen jsem chtel ukazat, ze pozie nemusi bejt vzdycky vymackana z paty. Ten clovek v tramvaji rekl basen a ani si to neuvedomil. Nepredkladam to tady jako svoje dilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A jestli tou chybou myslis to, ze jsem to napsal sem, pak je mi teda lito (dvojsmysl!). Ale nic ve zlym. (Coz se neda rict o Eternalovi.)
Já mám moc idealizovaný pohled, některé výkřiky prostě chápu jen jako výkřiky, a ne literární dílo.
Omlouvám se.
Možná že jsem iluze,
a prodírám se v hrůze,
naháním děs lidem
propíjím se černým vínem,
vímem života a smrti,
a to mě asi hodně drtí,
stejně jako Tebe drtí nicota.
Děs a hrůza když na hlavě vstávají vlasy,
když ze strachu padají z očí řasy,
a slza má strach z oka vypadnout,
Přesto stéká po tváři,
a tma v oku září,
slova promlouvají z němých úst,
tak tu uzdu už jednou pusť,
a věř že nikdo neuteče :o)
Eternale nic jsi nepochopil!!!
Nedrtí mě nicota.
Jde o sílu okamžiku!
Jde o momenty, kdy se ti mění život a ty si to skoro neuvědomíš.
Jestli je fragment jen výkřik
pak...