takže Helča zdá se přislíbila... taky Pierot mi říkal...
sakra, my to možná na těch 10 lidů dáme ;)
no jo no...taxi to pěkně užijte..
budu na vás skromně vzpomínat :-)
tak jinak, je tu nějakej zájem o hromadnější odjezd z Prahy (to se týká hlavně tebe Bebitko, jinak jedu já a Helča)? těm, co se jich to netýká se omlouvám za avízo. já fakt nevím, kdo jede a kdo ne.
jsou tu dvě ruzumný možnosti:
9:00 - 12:56 dva busy
nebo 10:29 - 13:40 vlak bus
osobně bych jel radši dřív. sice budem muset přivstat, ale o to delší bude náš upíří den :)
Tak já nejedu. Líto, ale fak to nende :-( Potřeboal bych se rozdvojit, lépe roztrojit, bych fše stich...
takže Unseen náš oblíbený se pořád nemůže dost dobře dostat na NET, tak posílá ty změny ku srazíku.
původní hospoda byla vyšplouchnuta majitelem, který ji zadal k jiným účelům. uns nám k tomu píše toto:
datum zůstává 19.10., hodina taky - cca od 2 odpoleden, ale gdyž přijede někdo dřív, taky se to nezblázní .o) Místo srazu se ovšem přesouvá z Náxoda do vesnice Kleny (což je jen tak mimoxodem moje bydliště, takže ne že mi to tam rozbijete .o))) ´), konkrétně do restaurace Wolf. Možnosti ubytování jsou následující - chatky s možností topení po 100,- za osobu, pension od 190,- .....zůstává i to spaní v Arše v náxodě, ovšem bude to xtít vyřešit noční dopravu.... (Mer-pozn. máš auto, ne? kdyžtak se projdeme)
Jinak Kleny jsou asi 5-6 km od Náxoda a cca 3 km od České Skalice a do obou těxhle míst jezděj autobusy i vlaky z civilizace, tagže by to neměl bejt problém...lidi na naádraží gdyž tak vyzvednu svým přibližovadlem....
A ať se mi, prosím tě, ozvou lidi, který přijedou a budou xtít zajistit ubytování buď na tendle mail (jstrihavka@platex.cz) nebo na 776 888 041...přímej telefon k Wolfovi je 491 452 456 nebo 60 260 951, gdyby xtěl něgdo bejt samostatnej :o))
Mer-pozn. jak už se nám tak ověřilo, zábavnější je ubytování pohromadě, ale mám pocit, že domluvit se všici dopředu je nemožnost. kdyžtak i tu každý hlaste, jak to vidíte (kdo dá přednost hotelu atd.) to zas bude zmatek :))
hmmm, tak Aki nedorazí, páč je na ten den pozvanej na Hubertovu jízdu... tudíž až se vy bude válet pod někde stolama, zmoženi alkoholovýma výparama, já se budu válet po zemi za nějakou překážkou... třeba někdy jindy... sorry, ale ty koně si nemůžu nechat ujít...
Tynic? ( Čo takto skĺbiť Prahu s Náchodom ?)
unseen: ozvem(e) sa
Ehm, mohli byste mi dát vědít, kdo se plánuje účastnit soutěže literatůrní, abyx věděl, jak moc se mám naxystat? A případně gdo by šel do poroty?
nejlepčí na telefon 776/888 041
(omluvuju se za nevyžádaná avi, ale tlačí mě čas a tak jsem jak smrt - du po všex :o)))
Fakt nevim, čéče ;o)
Asi to nedopadnu ;o)
m.
Náchod.... hmmm.... a jelikož sem taky upír... hmmm... čéče... sem eště na žádný písmák kompeny sešn nebyl, ale.... možná bych se nechal i ukecat, dybyste se nebáli, že někoho pokoušu... :o)
unseen - a japatože ne se mnou? - OKi dej si na mě 99% :)))
Hele, tak jak ro s váma zatím vypadá? A případně s kýmkoli, koho byste chtěli vzít sebou? S Merlem, Armandem, Cyndi, Litochem, Petulou a suvou počítám tak nějak už na 100%....
ufff mon ami... já myslel, že jen duchem budu přítomen .. ale takováhle company! :) Když se mnou na 100% počítá někdo tak důležitý a skvěle píšící a zve takovou vybranou společnost, tak to mi asi nezbyde než opravdu přijet .-)))
všichni zájemci o osikové kolíky, obracejte se na mě... :)))
Armande, tomu říkám zdravý přístup k věci :o)))))
Merle, tomu říkám nezdravý přístup k věci :o))))
3Kolíka na tebe nemrtvolo ;)))
Takže tady jsem připravil seznam dostupného ubytování v Náchodě. Ten penzion v Klenech je tam proto, že je to cca 150 metrů od mého byldiště a kdyby chtěl někdo prodlévat v Mistrově blízkosti ... :o))))))))) Jinak k těm hotelům - Zimní stadion neznám, Hron není nic extra, zbytek by měl ujít...nejblíž od místa konání je Zámecký hotel - cca 200 m. Bonato je asi nejdál, ale zase tam mají non stop bar, takže je možné, že se tam, bude chtít někdo tak jako tak přesnout :o))
Kdo by chtěl spát v Arše, ať mi dá vědět.
Jo a bacha na přečíslování tydlifénů...
U beránka - dvoulůžko + snídaně á 1.290,- - 0441/ 433 118
Zimní stadion - lůžko á 200,- - 0441 / 423 965
Hron - lůžko á 160,- - 0441 / 420 897
Zámecký hotel (AAA) - dvoulůžko + snídaně á 900,- - 0441 / 426 503
U města Prahy - dvoulůžko á 680,- - 0441 / 680
Hynek - dvoulůžko + snídaně á 700,- - 0441 / 426 752
Bonato - dvoulůžko á 790,- - 0441 / 424 540
Pension Oase - dvoulůžko á 450,- - 0441 / 423 435
Pension Pepi - lůžko á 200,- - 0441 / 427 834
Pension Tenis Club - Kleny - lůžko á 260,- - 0441 / 452 316
Pension Komfort - lůžko od 250,- - 0441 / 426 584
Pro cca 15 lidí s vlastním spacákem je možnost ubytování v Arše - kontaktní a krizové centrum v ceně zhruba 50,- za noc.
Omlouvám se za nevyžádaná avíza...
kde si mě uložíš, tam budu medvídkovat :)
BTW: nepamatuju si jedinýho písmáka, co jezdí na srazy, že by v jejich rámci přespával v hotelu...
Merle: Tak ty hotelové, ty sem sem hodil na základě žádosti
právě někoho z písmáka :o))))))
stárneme... je to všechno v p.... písmáku
mnoo..popřemýšlim..zatím bych to viděla tak 60 na 30
skromnost sama :-)
Kozla spěnou? :c) toho ještě ve sbírce nemám :c))) Tak jo!
já si budu muset nechat pít krev v práci....
hele merle... věděla bych o jednom tvým dílku, kde hraje upírka podstatnou roli... :-)))) xixixixi... dybych náááhodou dojela, směla bych to tam zarecitnout, sím sííím...? ;-)
rozhodně... kdo když ne ty? a kdy, když ne tam? :)))
víš, že mám pro tebe odjakživa slabost... ;)(:
vono je to z Brna daleko, ale dyby jelo víc lidí a složili sme se na benál...
uvidím, taky nejsem s to slíbit... ale mohlo by to být zajímavé...
Já předběžně mohu, ale pokud to koliduje s termínem Jazz Goes To Town v HK tak asi nepřijedu!
Dík a ahoj JB
no, nebudu, nemohu, ale budu litovat...
sice nevím, co bude za týden, ale předběžně se rezervuju...
kdyby to nevyšlo, pošlu ti ten osikovej kolík poštou :)))
hermite, že ty se bojíš tý podrážky proletariátu :o)))
těžko říct jestli se nechám
vidět, ale budu tam :)
Chechty checht, mon ami, setkání ve tmě? :o)))
Merlíku, kdyby to nevyšlo, tak si tě s tím kolíkem najdu osobně :o))))
uns: zkus autorku 3Kolik :)
NO, jsem z poblíž, nějakých 60 kiláků, nevím, uvidím ;o)
n.
No, pokud – viz úvod – nebo pokud to samé u nás doma v malém... Tak velmi ráda... Už jsem si to čmárla do kalendáře...
Mohu přinést česnek pod –
v—
v– ?
Natěšená |||~_~||| Petula
P.S. Ale Ty se netěš!!!