Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se!!Písmáčí fotky!!
23. 03. 2000
1
0
3486
Autor
Merle
Konečně se můj bratr uráčil protlačit ty fotky na nějakou stránku, takže se teď můžete pokochat písmáčíma fotkama z posledního čajojvého srazu v Prazezuli.
Podotýkám, že autorem většiny je Sarken, budiž jí tímto vzdán dík, a jejímu foťáku sláva.
Takže tady je to.
Adélka: kecáš :-)))
BTW, na poštu neodpovídáš ze zásady, nebo jenom nevíš, jak na to?
Dobrý , prvně mi to nešlo spustit , ale už jsem je viděla :-) Kdybych na nich nebyla , byly by super :-))))))))))))
ech sorry, ZIP je velkej přes 3Mb... ony ty JPG moc zabalit nejdou... už takhle jsou dost zmenšený.
Merláku, jak je to velký, ten zipsoubor? Já už to stahuju asi čtvrt hodiny, grrrrr... fšici nesedí na pevný lajně.. ;-)))
Merlíček si šikula, chválim Ťa, ehm už sa teším až Vás uvidím trošku živšie :o))))
Dneska (do doby oběda) by se měly na té samé stránce objevit nové fotky, které jsem dostal na sežrání scaneru. Na hromadných jsou dodělané popisky, a všechny se dají stáhnout najednou v ZIP formátu...
BTW: Sarken ta fotka co se jmenuje terasa2.jpg v těch nových vůbec není, tak sem tam nechal starou.
Merlíku !!! Ta kůže je KANČÍ !!! Ty Kanče !!! Fotky jsou ovšem uchvacující !!! :c)
bebitka blond
29. 03. 2000bebitka blond
28. 03. 2000
Bebitka: Dej pokoj s tím Kodymem taky porád, nebo nedostaneš žádnou medovinku!!! ;-))))
* tak som sa zavrela do tmavej komory a tie fotky vyvolala:-)
* celkom vyšli, každého som spoznala :-)
* ďakujem za spomienky, bolo mi s vami krásne !
* ešte že máme Sarken a Merlíka, čo všetko zdokumentovali, oceňujeme to, my sklerotici na tváre:-)
konečně nějaká fotka, kde se sám sobě líbím, protože skoro vůbec nejsem vidět....
Miroslawek
23. 03. 2000Miroslawek
23. 03. 2000
Ó blahoslavený Merlíku
budiž zvěčněno a uchováno jméno tvé.......
dík
zachránil si mi život
Už by mělo fungovat fšechno zásluhou nedostižného šlechetného rytíře Špuntíka a jeho věrného FTP klienta :-)))
bebitka blond
23. 03. 2000bebitka blond
23. 03. 2000
bebitka v tom je ta metrfóra, víš to odhalování skrytého, a objevování ve viděném :-))
kromě toho se mi do popisek nechtělo :-)))
Checheche... nejlepší foto je ovšem "Ranní zblytky".. to je naprosto dokonalý.. ;-))))))))