Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...pomsta..?
17. 09. 2002
7
0
1544
Autor
Jeanette
pomalu skončil ten den
to peklo
na zem se snášel soumrak
nebe se barvilo do červánkovita
začala noc
začala naděje
avšak přetvářka, zloba i láska
si našly své místo
smích byl střídán smíchem
krása okamžikem a okamžik krásou
....
je tu opět ráno
najednou je slunečné a úžasné
shora se ženou nepřetržité řetězce vody
stoupám si pod ně a objala bych svět...
proud vody mě však náhle zchladí
temně a nemilosrdně
bez citu, bez studu
ráj se mi mstí
mstí se mi za mé bytí....
Poesie je totálně věcí nálady. Před dvěma lety (co se vlastně dělo před dvěma lety?) jsem slíbil, že se vrátím. Dávno zapomenutý slib ... Dneska jsem tu, náhodou, a zas to se mnou nic nedělá. Radši ani nezkouším hledat příčiny tak rozdílných hodnocení. Zajímalo by mě, co jsem Ti napsal tehdy úplně poprvé:)
nebe, peklo, ráj...stara pisen leč pomsta je TO PRAVÉ sousto...spravedlnost je fajn, škoda jen, že tu občas chybí...ja vim, ze mi TY rozumis!!!
Drownedgod
19. 11. 2002
Na mě dost pesymistické.Vážně to cítíš všechno tak černě?Jestli jo, tak je to zcela určitě proto, že jsi mě neznala, ale od teď ...... :-))))
no, v te dobe, kdy to bylo psane, jsem to tak pesYmisticky citila...ted nevim.....a kdyz poznam Tebe, tak se stane coo???:))
Skyvagrant
03. 11. 2002
Já vím, že jsem to už četl, ale jako bych to dneska viděl v úplně jiném světle. Zkrátka se mi to dnska docela dost líbí. Už na to koukám pár minut a čtu to kolem dokola a líbí se mi to pořád. Hezké kontrasty. Jenom mě osobně ruší ta zvýraznění tučným písmem. Ale je to na tip...
Asi mam nejak nestale nazory nebo co...
Priste napisu jako Kalim, ze jsem mel spatnou naladu, a bude to vyresene:)
Nejspis to vyresi jedine nejake treti cteni (pak Ti dam, vedet, jak dopadlo;) )
satanasek: tak ted jeste zbyva prenest nejakou tu dobrou naladu (kterou jeste mam) na Tebe, ne?;)
diky
SatanasekHnusacek
30. 10. 2002Miroslawek
25. 09. 2002
Booombaaa. Vidim tu scénu jako živou. A při každym dalšim přečtení se dokreslujou nový detaily. Dokonce bych řek, že na tohle téma by se jenom z týhle tvý věcičky dalo natočit bombový video - Tak na dvě, tři, možná pět minut.*
Kalim : nemusíš se vymlouvat na špatnou náladu...:)
Čolito & Indy : díky
Hm, hof!
Asi je to pravda, i dnes mě to nijak nerozčiluje.
Jeanettko, zas to neber, že to považuju za úplně blbý. no tak to jsem si asi moc nevyžehlil.
Kalim : Ty máš stále špatnou náladu :-(((
Ta báseň ... útržky Tvých pocitů ... mně moc líbí !
TIP*
To víš, na hoře jsou to samý svině.
"ráj se mstí" to zní dobře, jinak je to takové nijaké. Asi mám dnes špatnou náladu.