podvědomé tušení...
vím
vím
vím
Jak vidím nezáleží ti na tom jestli salát sežere koza nebo sklidí zahradník tobě prostě stačí že salát bude salátem
Hm, tak se mi to dílko líbilo& ale pak jsem se v těch blbejch kecách okolo dočista ztratil...:-(
Dílko je sqělý!!*
...a to vše stvořila KRÁSA v někom zcela opánkově jiskřícím...
jééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
jéééééééé... narušiteli!!!
ani nevíš jak mi to dnes pomáhá...díky moc
....ztrácím se... mně nepatří díky!!...
...to oné KRÁSE... a už dost!...
Tomu říkám inteligentní kritika.
...jujda! mám pocit, že tu dochází hned k několika omylům, pánové...
...no snad uvědomění příjde pravému! jujda!...
takhle si dělat srandu z... umělce jeho kalibru ;o))))
nemáš říkat nic o opáncích...si to pak blbě vyložím:-) škoda...
Miroslawek:
si zas takovou srándu srandu nedělám, jen se třepetatám! :o))
Idril:
jest opánková terapie, víš... a konec rozmlouvání!
tak to pozor na náhodný výron plazmy...
Tomu říkám inteligentní kritika 2.0
K dílu: Asi moc konkrétní, řekl bych...stálo to opravdu za to uveřejnit na Písmáku?
huh! nestačím samým údivem valit zraky!
a to způsobí takové docela mamalilidílko (...)
tak nevím, uri...
Na začátku se omlouvám autorce, že tato kritika nebude o jejím díle, ale o úrovni jeho kritiky.Doufám, že promine.
Má smysl psát takovou kritiku jako zde je? Smysl kritiky je sdělit světu názor na toto dílo, zvláště pokud autor/ka stojí o hlubší kritiku. Osobně se mi zdá, že všechny kritiky se tu dají vyřídit přes zprávy. To, že člověk dá jen tip je také milé, avšak by měl napsat alespoň proč, nebo za co.
Nemůžu Vám zakazovat, abyste se změnili. Jen se ptám: Má to smysl?
jsem nevěděl že se to roztáhne do šířky:-)
hmm...chce se mi dělat si srandu ale udrzim se..asi:-)
mimochodem smysl to melo mit ten jakoze mam radost...promin ze jsi to musel cele cist a ono to nemelo smysl:-)
Idril:Kritiky nejsou od toho, abys sděloval, jak se cítíš nebo co jsi měl včera k snídani, ale od sdělování názoru na dílo jiným...