Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePutování na Říp
25. 09. 2002
0
0
1054
Autor
Jim_Page_LZ
Setkání Totemáků na Řípu
Setkání se uskuteční tuto sobotu, tj. 28. září. Vlak odjíždí z Masarykova nádraží v 13.33. Sraz účastníků bude ve 13. hodin před kasami na Masarykově nádraží. Pokusím se vytvořit transparent "Totíci na Říp" (pro některé Písmáky-fundamentalisty, kteří by o tento transparent okem nezavadili, natož, aby se k němu přidali, vytvořím transparent jiný, ju? :o) ). Pokud pojede někdo rovnou na Říp, tak tam bude setkání přibližně v 15. hodin.Jak již bylo zmíněno dříve, na programu bude čtení vybrané poezie. Dále divadlo jednoho muže-Luboš Pavel. Počítáme také s tím, že si s sebou vezmete vlastní dílka a budete je tam prezentovat (není povinností, ale možností ...).
Vzhledem k přízemním mrazíkům, které už vyrazily vstříc podzimu, nepředpokládáme, že se bude na Řípu spát. Odchod z Řípu plánujeme na cca dvacátou hodinu, nicméně nikomu nebráníme v přespání přímo na Řípu, je to tam vyjednané.
Těším se na vás.
Ahoj
Jimík