Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOkamžik(y) (tloudev)
Autor
Semeno
Chci žít okamžikem. Prožít každý okamžik naplno. Hledám okamžik. Nacházím jen čas. Je čas okamžikem? Zvednu ruku a okamžik je pryč. Rozběhnu se prosluněnou loukou a uplyne půl hodiny. Nevím kde je okamžik. Je snad okamžikem oka mžik? Mžiknu okem a mám čtyři okamžiky. Je dlouhý okamžik? Zakřičím si zplna hrdla a pak se směju dva dny. Je to snad okamžik? Nenacházím. Nacházím jen čas. 2 hodiny spím, 3 snídám. Chci najít okamžik! Běžím. Vedro, tráva šlehá do nohou, vítr zpívá v uších. Ve chvíli největšího napětí svalů, nejvyšší rychlosti nacházím okamžik. Směju se. Řehtám se hůř než blázen. Ve chvíli největšího vypětí obličejových svalů, ve chvíli největšího blaha a štěstí nacházím znovu okamžik. Našla jsem okamžik na vrcholu. Prožiju dva okamžiky a zmáhá mě kyselina mléčná. Spím. Zdá se mi krásný sen. Přestože v mysli trvá roky, je to jen okamžik. Malý, skromný, ale nádherný okamžik.
Proto počítám okamžiky. Existuje jen jeden jediný, dva jsou čas.