Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serodná
30. 09. 2002
7
0
1561
Autor
unseen
Šeptáme před spaním
modlitby zatracenců,
den končí svítáním,
peřiny máme z věnců,
postele z mramoru -
tak skončí ten, kdo vyjde
úplně nahoru
v potravní pyramidě.
Lásko, zamkni se do pokoje,
lásko, se smrtí za závojem
teď se miluji,
když noci se krátí.
Lásko, pouze hlad ve mně víří,
lásko, venuše netopýří
mne obklopují
a jednou se vrátím...
Mluvíme bez dechu,
studené máme dlaně,
krev skýtá útěchu,
jdem za ní odhodlaně;
kdo nás dřív miloval,
stane se naší stravou,
bůh nám nezachoval
duši a víru pravou.
Lásko.....
Merle, blbjenok, vy se mi snad nočněmůříte :o)))))) A nikomu nic zpívat nebudu! :o)))))
uns: nééé, to my dva se necháme ukolébávat jenčiným zpěvem...
jenka: piš dál!
když odhládnu od nerytmické písňovosti - první sloka je very gut, ale zbytek, zvlášť konec, nic moc.
já bejt božským Karlem, taxe ani nehnu... chci říct, nevim co se merlemu nelí, mě se to lí celý a to jsem velkej krylofil :)
akorát poslední dvojverší první sloky mi to tý plísničky nende a nende... "vpoóótra --- vní pyramidě..." no uznej... jax to tam nacpal ty? s posledním dvojverším druhý sloky si taky nejsem moc jistá... když ti pošlu číslo, zazpíváš mi to do telefonu? :o))
merle: dej si něco k jídlu a třeba odhládneš :o))
jenka: vidíš a mě zase sedí co tobě ne, naopak to považuju za nejlepší moment :) ale možná to bude tím, že božské Karly nemusím.
když já právě většinou pojídám unseenovy melodické poezie... tá á já schválná :)
no jo, když já to ale neberu jako básničku, ale jako alternativní text k Pár zbytkům pro krysy. myslím, že to tak ansýn myslel, jestli né, tak to se tu teda úplně zfauxpasizuju :) znáš tu plísničku? jestli ne, pošli mi číslo, já ti to zazpívám do telefonu :o))
jenka: znám, proto jsem psal - když odhlénu od...
zatímco tobě na tom nechává Karel pozitivní stín, já to prostě hodnotím jako samo o sobě. ale rád se nechám přesvědčit tvým zpěvem ;)
no jo, na mě furt někdo nechává ňáký stíny :) pak jsem z toho celá ovlivněná a pišu blbiny. ciao