Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStará láska
30. 03. 2000
6
0
1738
Autor
Stepca
Stará láska
Už dávno stojí kříž
nad hrobem naší lásky
a ty nevěříš
ty doufáš nevěříš
ale už je to znát...
je všechno minulost
řádky pod nadpisem Kdysi
kdysi všeho dost
všeho bylo dost
a bylo kde brát...
teď ráno do šatů
když nahé tělo oblékám
hledám v kabátu
v kapsách kabátu
jestli nenajdu víc...
než jenom kamení
kde těžko něco vyklíčí
čekám znamení
já čekám znamení
že příjde nám vstříc...
zas vítr z pevniny
co naše plachty naplní
a my nevinní
my znovu bez viny
v sobě půjdeme brát...
brát víru.
SlečnaMezková
20. 04. 2001
Jsem ráda že jsem tě našla - tvé texty jsou mé duši dosti blízké a pokud jednou třeba nakrásně něco vydáš zhudebněné dej vědět. Tahle je docela docela.... no já ti nechtěla říct rovnou že je SKVĚLÁ aby si nebyl z mých kritik moc nafoukaný - ale fakt se mi líbíš!
Tip
na tvojí otázku z Prologu odpovídám : může
a proč ? no, protože fakt, že měl člověk starou lásku, z něj ještě pesimistu neudělá :-)
Že je to štěpánku zase písnička ... doufám, že v originále nemá tak tklivou melodii, jak mi zní teď v hlavince, jako po šampaňským (chce se mi brečet).
Může, může, může! Vidím a jsem optimista, jen občas přivírám srdce i oči - je to tak lepší.
Záleží na tom, jakou lásku myslíš. Ona Láska nepotřebuje doufat, ona ví! Nemusí hledat v kapsách, čekat na vstřícné znamení a už vůbec nebere, jen dává! Dovol větru zavát do Tvého srdce a tam uvidíš ...
Nemůže.
To znám, obracím popsaný list a snažím se najít za každou cenu nějakou třetí stránku.
To opakování slov pod sebou navozuje skvělý pocit marnosti -> POVEDENÉ ! Námět mne také oslovil...trošku tomu dodat spád a je to dokonalé ! Myslím, že TIP je na místě...