Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoskva Rudá
13. 10. 2002
6
0
2309
Autor
Pišinka
Moskvo ty rudá,
Moskvo ty Má
tvá záře až na Sibiř se ubírá
Moskvo ty rudá,
Moskvo ty má
to pátý pivo se mi snad zdá
Litochowitz
29. 10. 2002
No,jistě......
Jenže pak už si ta skvělá díla bohužel moc nepamatuju.... :-(
Litochowitz
29. 10. 2002Gastarbajtr
19. 10. 2002
my víme, gastí a stejně tě máme rádi :o)
ono dívat se na mozek zvenčí asi žádná slast :op
Gastarbajtr
19. 10. 2002
že jako nemáš zač :o) heč, mám pyžamo a nikoho doma :o))) se budu celej den válet!
Gastarbajtr
19. 10. 2002Gastarbajtr
18. 10. 2002Gastarbajtr
18. 10. 2002
Hele,běžte si šukézně kanečkovat pod nějaké méně náročné dílo,JOOOOOOOOOOOOO? :))))))
Jekaterina_Jagercikova
16. 10. 2002
Híííííííííííííííííííííííík, šak huš se těšim :o))) a kdy že to bude??...;o)))
Pí, máte sousedy? :o)
Astalavista
15. 10. 2002Navždy_Tvůj
15. 10. 2002
No,rozprylovat klidně budu,ale dost dobře nevím,jak se to dělá :))))))))))))))))))))))))))
Jekaterina_Jagercikova
15. 10. 2002
Q,jdi si někoho rozprylovat nebo co,a nepruď slušný obyvatestvo,jóóóóó?
Drahá Jekaterino,nemám nejmenší tušení,proč ti má báseň udělala tolika radosti :) Každopádně ti já i Šráma Frámek -tajný spoluautor,moc děkujeme.....:o)
U zlatýho kotouče, děkuju!!! :o)))))))) Pravda, taková partička Vřešt´áků nejni asi jen tak k vidění...:oDD ale co! :o))
Pucliky pucliky.Nejni vůbec zač.A neboj na naší pyjama párty,to teprve bude řev
Já jsem tý TyQvě zase neposlala to avízo......tak naposled ,snad to bude OK
no dyt'!
Ty seš sice taky fakt šukézní, ale to zas necháme Gastovi......
Jo,bezva,čičinky moje.Tak děsně rajcovní kritiky jsem ještě něměla. Ano,ano,ano.................ještě.............ááááách.
Toalety všech restauračních zařízení-třeste se .............
Astalavista: :))))))))
Astalavista
14. 10. 2002Astalavista
14. 10. 2002
Ty moje pokušeníčko.......si píšu.
Astalavista:To měl bejt přátelský úsměv.Nadsamcům se ze zásady neposmívám :)))
ještě, že nestojíš!!! :o)) jakože dobrý by to bylo, ale už by toho na mě bylo moc, to víš....nejsem Nadsamec :o))))))
a že moc děkujuuuuuuu!!! i za tu chvilku tam a za umělecký přednes a neke, mělas víno :o) ************* :o))))))))))))))