Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNETYPICKÝ VÝLET
Autor
fungus2
Problémy mě nastali,již po vystoupení z vlaku ,neboťˇjsem zjistil,že mi bylo souzeno nastoupit do jiného vlaku a dojet úplně někam jinam,než jsem si naplánoval.To mě,však nerozhodilo a začal jsem hledat nějakou turistickou značku.Zdařilo se mi nalézt rozcestník s cedulemi.Zaujala mě červená a tak abych nezapomněl,kam mám dojít tak se nepříliš připevněná cedule přestěhovala do mého batohu a vyrazil jsem.
Nějakou dobu se mi dařilo sledovat červené značení,ale pak jakoby se po něm slehla zem.Jal jsem se ho hledat prodíraje se houštinami a pak se mi do cesty postavil plot,ale já jej přelezl,jenže nějak mě nevyšel seskok a já se ocitl s řinkotem v něčem co velice připomínalo skleník.Chvíli jsem se prodíral spoustou rostlin,zniž některé na mě uvázly a já poněkud maskován vylezl ze skleníku,kde se mi naskytl pohled na zbrunátnělého muže,jenž byl majitelem skleníku.
"Dobrý den já jsem trochu sešel z trasy a hledám červenou.Nevíte,kde bych jí našel?"zeptal jsem.
Místo odpovědi se muž rozkřičel a já se dal na útěk zastavovaje se až hodně daleko v polích odkud mě zase vyhnal kombajn.
Byl jsem poněkud dezorientován a začal jsem jít cestou necestou,přičemž mi bylo souzeno zakopnout o cosi co se vzápětí ukázalo,jako vosí hnízdo a pro mě nastal další úprk,jenž skončil v nedalekém rybníku,kde se mnou skončili i ti co se na jeho břehu rekreovali,což mnozí neocenili zvláště,když vosy si stačily zabodat a já pak pro změnu prchal před nimi naskakovaje do rozjíždějícího se vlaku na nádraží,kde můj výlet začal.