Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlatej výběr
Autor
Pišinka
Věnováno všem,díky nimž jsme mohly sztrávit den v této plodné sestavě.Našim rodičům,kamarádům,milencům,kteří nám v tento den dali kvinde a umožnili nám tak sledovat programy pro dospělé a sbírat inspiraci.poručík kolombo?Ano pane,jak jste to věděl?Pomohla mi vaše jmenovka,poručíku...................Mám průjem z čaje pořád....
Ano ano, přátelé, s úctou v sebe vám oznamuji, že jste vyrostlíci! Vyrostlíci tělem i duchem zlým i dobrým v kámen. Jsme zase o něco větší, chitřejší a hežčí k tomu nám dopomáhej MY. Zmačkanými t'uflíky se proháníme po kanálech mezi krysama a sbíráme jejich hovínka do léčebných lektvarů unylých zlepšováků krásy. Tak jsme se prohrabaly až na samý okraj svých přání...
"Měl při poklopu pár karet v rukávu, pane" ... Inu, tak jako kdysi USA, Velká Británie a Itálie, jsme se ted MY, nejúžasnější stvoření, která byla vyvinuta v mikromolekulární humanistické laboratoři založené na postkomunismu, tu sešly v tuto posvátnou hodinu nad zapálenými svícemi tvořit osud ......."Počkej, za to budeme mít zlatej výběr ... " " Internet přináší člověku nekonečné možnosti"