jak by se choval vlk, kdyby ho oplotila?
kdyby už nemohl pomýšlet na ústup - to by mě zajímalo
krásně hladí po duši.....
reb a Stando: chjo ... :-))
Rowenko: 8-))
díky za AVI, pobavila jsem se ve vašich vzájemných "hovorech"... :-) reb a Stando
Jablko,
promiň, ale mám takový dojem, že jsi zde napsal(o) kritiku jen pro tříbení svého ostrovtipu a nikoliv ze zájmu o věc.
Básnička není až tak moc „naivní“ a „schoulená“. To, že používá „atributy naivity“ ještě není všechno.
Jistě, nejedná se tu o veledílo hodné překladů do světových jazyků, ale také není „směšně hloupá“.
Souhlasím s Tebou ve věci přetržení spádu ve sloce o povětrnostních svízelích, avšak nikoliv již u těch draků. Přeci, pravda, jsou-li tříhlaví, proč by si třikráte nepřeletěli? Myslím, že v prvoplánově naivistickém provedení to nevadí. Spíše bych vytkla, že se ten motiv tří nevyskytuje potřikráte – přečti si někdy nějakou (klasickou) pohádku, tam se to symbolickými čísly a jejich opakováním často jen hemží…
Jo, a můžeš prozradit nick (nicky) pod kterým (kterými) na Písmáku píšeš?
(Asi Ti neuvěřím, když odpovíš, že tu JEN kritizuješ…)
Nebo se bojíš kritické „vendety“?
|||~_~|||
hezká alegorie...* (nebo není ?)
milá modlitba...pozor na vlky v rouše beránčím
hlídej, aby uhlídal... až bude hlídat ;-)
Ach ovečky mé...
důvěřivé
kdo vás ohlídá...?
Krásně jsi to napsala
můj upřímný t*
Směla bych si ji dát do svých nej?
.....kdo uhlídá, vyhraje.....i sám nad sebou.....
Krásné. neuvěřitelné pohlazení po duši...
avi
Děkuji, Rebecco, naivní malířství je moje odvěká láska, a surrealismus, kubismus taky mohu. a ty španělské rytmy, ty tady sice příliš nezní, tak snad příště.
Naivní báseň, řekl bych schoulená. První sloka mi přišla až směšně hloupá (jako v Tankovém praporu: vy kufry vojenské/majáčky naděje/obrázky dívek a měst/vojáci zdobí je...tak nějak), další byly lepší, řekl bych vyspělejší (naivní báseň není hloupoučký primitivismus). Přesto bych vytkl: ve druhé strofě trochu ztrácíš dynamiku, jak vyjmenováváš všechny povětrnostní nepohody. Ti tříhlavý draci, třikrát zakroužili - možná jsem moc urýpaný, ale právě jsem dočetl Šaldu, jenž říká, že v básni nemá být NIC zbytečného. Tady mi to tak připadá, když už draci, tak proč ten magický motiv tří?
vlku! ochraňnuj svůj ovčín .-ääää)))
Jé, to jsme napsali oba něco podobného :)*