Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠtěněcí
04. 11. 2002
2
2
3065
Autor
j_i_r_i_k
Uteklo z domku malé štěně,
vyběhlo vstříc velké světa scéně.
Bude to trvat, než proběhne se zas,
za rohem do sítě chytil ho ras.
2 názory
Tady chybí dovětek - chytil ho ras, podle známky zjistil, komu patří, štěně dovezl majitelům, kteří byli nešťastní, protože měli štěně opravdu rádi... A od té doby si na ně dávali pozor, aby se jim zase někam nezatoulalo.
Tak koukám, jaký jsi milovník zvířat. Ještěže nejsem štěně (ani cikán) :-)))*
No, tady kulhá rytmus a taky to není tak veselé, jako ostatek, takže se mi to nelíbí.
Každá sbírka potřebuje slabší kus, aby vynikly ostatní, dokonalost je nudná :)...
No jaktože se Ti vylila třikrát polívka do klávesnice, jednou to chápu, to se stane každýmu, dvakrát taky, se stane taky skoro každýmu, ale třikrát? To už je pokus o rekord :)))
Opak černýho? No, asi špatnej, nééé? Ale nebuďme rasisti, já myslím, že humor může být kvalitní nezávisle na barvě, věku, pohlaví či vyznání...
nejsem rasista, jen mám vyholenou hlava a gladiátory na nohách :)))
Né, ty glády ne, ani rasista nejsem...
Jeden rasistický černý vtip.
Do křížovky:
10 mrtvích cikáni na čtyři?
Málo...
Jak řikam, kvalita humoru nezávisí na vnějších okolnostech, takže :)))... Ale ta gramatika vtipu je fakt zajímavá :)...
oúúú sorry, jsem se překlepla :)))
se stydim a rudnu... ale mám omluvu:
Píšu jednou rukou, páč v tý druhý mám (jsem měla) lžíci a bojim se, abych tu poblifku nevylila do klávesnice... už se mi to stalo 3x :(
Nebréééč, je to tak lepší, kdyby ho nechytil, tak by ho přejelo za minutu auto, však vidíš, jakej jsem ke zvířátkům sadista :)...
nojó, nó, ale co s nim teďka budééé :´[ určitě na něm budou zkoušet vivisekci, strangulaci a traspersonální hypnózu!
Teda ještě že nevim, co to je, bo bych o tom určitě napsal a to už by snad nebyl ani černý humor :)...
a jakej je opak černýho humoru?
Bílej?
A jak vypadá?
Ty brďo, jí zas melu...
Ale no tááák, tak tady se musím štěňátka zastat, protože se dostalo do útulku, kde na něj byli moc hodní a ráno si ho vyzvedla jeho lidská rodina...
(Jo a pak přiletěl Santa Claus s Elvisem a tak to rozbalili, žes to ještě neviděla :))) )
No třeba to bylo mládě bernardýna či jiného milého megahafana a slovo malé je zde použito relativně k dospělému jedinci... Ale asi to byl fakt ras, kdo jiný by s sebou tahal síť?