Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečtvereček oranžového světla
03. 11. 2002
5
0
1510
Autor
Noise
čekám u čtverečku oranžového světla
... poslala jsem k tobě zase kousíček sebe ...
čekám na jedno tvé slovo
... ale opravdu ho slyšet nechci! ...
já jsem si říkala, co je to za zmrzlinu ... no jo, sestřííínky oblíbené slovo :o)))
Jasně, já na sebe vykecám všechno :o) Jednou jsem na sebe vykecal zormzlou zmrzlinu, pak pudink, horkou čokoládu a jednou taky jogurt a to vypadalo trapně :o)))
co to je :o))) jsem tam napsal "zormzlou" a mělo tam být "rozmrzlou" ... ještě že jsem nenapsal "rozmr...." :o))))))
Proč je to takový smutný?! Tůůůdle, nic takovýho, smát se tu budu :o) A ty taky! Povinně! :o)
ten pocit si krásně napsala
,úplně mi z toho bylo smutňounko
a pak ta tvoje rozmluva s Meem(snad se to tak skloňuje:-)
taky sem se :-)ď
****
Přesně vyjádřený pocit čekání u "čtverečku oranžového světla". Moc dobrý. *
Hauský : Jsem ráda, že mě bylo pochopeno ...
MEA se sklon´uje jako IKEA ... protože taky končí na EA ... nebo ne??? :o)
to nebylo naschvál, já na ni měla děsnou chut', tak velkou, že se mi roztřásly ruce a ona se rozsypala všuuude moožně! buch buch
Noise: tak je to správný! :o)
Hauský: Mea se oficiálně skloňuje takhle:
Mea, Mey, Meovi, Meu, Meo!, Meovi, Meou, myslím že je to vzor předseda nebo co ... ale taky se to dá skloňovat jak se komu hodí a když to nebude moc úchylný, tak je mi to jedno :o)
Noise to jsi mi s tím skloňvánímmóc pomohla:-)))dík)
Mey;)
dík budu si to pamatovat, snad:-)))
vau to je vlastně naprosto skvělý slovo to Mea....
Vždy ráda pomůžu :o)))))
Omlouvám se Meovi za zavádějící informaci ... :o)))