Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOmluvte mě, jsem jen nitkou pavučiny
07. 11. 2002
3
0
3893
Autor
Semeno
Omluvte mě, jsem jen nitkou pavučiny
Šlapu po cizích cigaretách
v cizím světě
Stanu-li
se jednou střevlíkemdojdu vysvobození
……. v plastikové plácačce
Revoluce v revoluci vede k rozpadu a následnému znovuustanovení stávajícího řádu.
Si revolučni, já to nikdy neřikám. Totiž některý věci se neřikaj, a u některejch je to tak lepší.
já tě prostě miluju, Semeno
´(skrývaje za zády malý, nenápadný, ale sakra tuhý reflexx..)'
tak se divim i tomu
/to je kontrarevoluce!!! cha-cha-ha-ha- (to pověstné zazubení -ale trochu zakalený)
Nepovedenej život? Néé, to neni neovedej život, mě se můj život zatim vede.. a to dobře. Zkoušim si akorát občas líznout dunící řeky co se valí kolem ...
Další frustrace z neopvedeného života...blbá nálada...schiza...depka...nepopírám...taky mám takové nálady...
No, to sem tě nachytalo, co? Jako ty mě. Miluju T..!!! Tak, aby to nebylo, zas tak vohraný, chápej
..dobře dobře...netvař se tak vítězně....nechám se podat....what's
MT?
hahaaa...já vás tedy vysaju...chichichi
Jestli vám to dámy nevadí já jsem totiž BIG BOSSSS WEMI no. 1
....a víc tý ironie, to by už nešlo viď!?:-)....:-)...jojo v tom sem mistr světa..heh...to sem ti ještě nesdělila(roztržitě)?
Semínko-asi sem s tebou součást pavučiny , ke který se blíží navztekaná postava držící vysavač.
Děkuju:-)
šeď kolem nás a Semeno....dva neslučitelný pojmy. Vždycky bude dav a Semeno...dva ekvivalenti:-) Neplač....:-)....ják kráásnéé jé žííít:-)
líbí se mi to...
No to sem se dočkalo! Hehe, ale díkys, no. No jasan, sem příšerně vděčný, vždyť to psal můj milovanej TUŘÍN!!!!!!!!!! Jujky chlape, tys mě dostal!!!! ;-)
rozmlátit střevlíka určitě není jen tak......................i když to asi moc neuklidní :-((((
t