Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senaše posádka neumět založit auditorium pod svá klup
07. 11. 2002
1
0
2691
Autor
posádka
Naše posádka chtít informace!
Naše posádka říkat: vy si povídat o čem chtít, my tolerance!
Naše posádka se skládat z Margotky, Boba (ale to už si řikal ), Sad'oura a Bizona.
Naše posádka říkat: vy si povídat o čem chtít, my tolerance!
Naše posádka se skládat z Margotky, Boba (ale to už si řikal ), Sad'oura a Bizona.
Lord_of_the_Rings
23. 09. 2005
Divit se proč v klub nebýt má skvělá dílo Chvalozpěv pro Ňůňu a Quíííka!!! Hm? Nenuceně se ptát... Bublat!
páč oni být samostatnost, oni nepatřit pod posádka, neeeee?
ale jesli chceš
naše posádka jednoduše nepochopit, jak vložit diskuse, anděl radit, my blbá.
ShadowDancer
07. 11. 2002
někdo, kdo má povolenou administraci klubu, založí normální auditorium a poak ho vloží do klubu pod nějakou kategorii s tím, že zaškrtne políčko "pouze v klubu"
tolik asi tak v kostce nebo krychli nebo v čem to je
dyť sem to posádka psal jasně jako facka... je snad posádka složený z celý idiot? :))))))) navíc mít tady od Wopi lautr stejnej nápověda a ještě koukám nic nezařídit? Takhle břídit! Taková posádka jít rychle do dna!
.-)
naše posádka chytrá, už umět :o)
Wopi nám poradil lepšejš, to pochopit!
děkovat!
konečně někdo, komu Aki rozuměla :o) Aki mít ráda posátka, páč Aki ráda nemehlo a jednoduchá lidi... uvítala by vás ve svoje kluba, ale pochybovat, že vám se podařit přihlásila... :o)))
naše posádka nabízet:pane Tichotame, nabízíme Vám členství v náš fanklup, výhodou je, že budete Vy náš fan! My rádi fan, páč my být sebestřed !