parádička, ta resenze:-))
říkáte nasanou nebo shle nebo co jako? vo co gd de?
no vono existuje spousta variant výslovnosti, mám v tom bordel...
NASCHLEDANOU (já)
NAZHLEDANOU (taky jsem zaslechl)
NASHLEDANOU (skoro nikdo, blbě se to vyslovuje)NASKEANOU (učitelka na střední škole)
NASANOU (nin)
NASCHLE (já, když jsem línej)
... (když jsem hodně línej)
nejde mi o nic. jako obvykle. jen tak zabíjím čas.
zajímavější než nashledanou je "dobrý den"
když jsem totiž zjistil, že většinou je na ulici jen naznačeno nejasným zamumláním a pokývnutím hlavy a že rty se pohybují zcela stejně při "dobrý den" jako při "doprdele", začal jsem toho využívat
(Já: "doprdele!" a uctivé pokývnutí
soused: "dobréj, dobréj!")
Podobného efektu využíval p.Zeman (poslanci x posranci)
Wopi, nedáme tomu tlouštíkovi přes DRŽKU? :-)
tyhle lingvistický amatéři, to je hrozná verbež
jen technická - v polívce jsou dršťky, ne dršky... wopi...
to já vim, gd, a protože se to špatně vyslovuje, v mluvené řeči se tomu obvykle říká dršky (jako se třeba nepraktické "hanba" vyslovuje "hamba")
ok?
já vyslovuju zásadně DRŠŤKY!!! hamba by mě fackovala říkat DRŠKY!!! to bych si mohl rovnou dát do KAPCY dopis na rozloučenou, skočit na POČTU a pak z nuseláku rovnou na tu svou hezounkou DRŠŤKU! :)
jak vyslovuješ NASHLEDANOU? to mi přijde jako větší problém...
tak přesně takovou odpověď jsem čekal.
jehostara, nemáš nějaký depky? :-)))
nemá depky. má něco mnohem horšího. mě! :))))
lyrikovi děkuji... :))) zakopávám válečnou sekeru a oddávám se radostnému tanci k potěše boha míru.
bůh míru... to je ten s tou velkou sekyrou?
no já myslela jako depky z tebe...
radost: ano...
nin: ne... :))))
ona nemá depky nýbrž trepky a když si je zuje mlátí s nima gd přes hlavu
bůh míru? to je možná ten v černej kukle s molotovem v ruce co křičí "nechceme válku"
Wopi: jo, to bude von, už ho poznávám
(jeho brácha se učí řídit letadlo?)
já byla v pátek v hospodě a k našemu stolu si sednul ožralej Srb a začal vykládat, že nejlepší generace byli hippies, páč byli mírumilovný, a o 5 minut později už se tam předváděl s vystřelovákem a skoro každýho tam chtěl zabít :-)) to byl asi ten bůh míru, ne?
Wopi: hlavněže nemá lebky, ha-ha-ha
vlastně máte pravdu všichni. bohové míru jsou všichni, kdo se nebojí za mír bojovat a třeba i zabít...
jednou jsem zaznamenal takovou vtipnou hlášku. vlastně není tak vtipná. vlastně je dost depresivní...
"voják se musí vzdát hodnot, za které bojuje, protože pro nepřítele nic neznamenají."
Briketa byla skvělá, teda ona myslim eště existuje, myslimže kolem ní jezdim ráno tram... Jo, jsme chtěli jít po dlouhý době ke Zpěvcům a oni z toho udělali luxusní španělskou restauraci, svíčky na stolech, rudý ubrusy a ani noha :-)
gd prosimtě, dneska takovýhle hlášky přede mnou neeeeeeeee, je mi DOST divno+smutno a tak a vůbec, blee
gd: když to bereš takhle, tak jeden z největších bojovníků za mír byl Stalin, který dokázal těch rozvracečů míru tolik zabít...:))
jo, Stalin s Hitlerem si původně spravedlivě rozdělili Evropu, aby zachovali mír, ale vymklo se jim to
:))
Wopi: :))))))))))
no, tak brzo k nám přijedou ti ostatní (těm se to přeci nevymkne)
Máme na to nebo NATO nebo na to NATO? Nebo je NATO na to... (to křičel dneska prodavač Novýho Prostoru v Jinonicích)
nin: U zpěvců to bylo vždycky luxusní... Tam nebylo potřeba nic měnit. Ach jo. Pondělí hezký, mlhavý...
havrani veliký jak prasata se snáší na větve za oknama...
to je začátek tipózního díla, nin... fakt!
nené, to je skoro začátek mýho hlubokýho smutku dneska... a právě poslouchám nin a trent reznor tam zpívá: this is the first day of my last days... a pak: 26 years on my way to hell...
nechci bejt vztahovačná, ale přesně to vystihuje mý pocity... teď ty parchanti krákaj... a prší navíc...
to je prašť jako uhoď (haha, trefný přísloví vohledně bengošů), jestli si myslíš, že se tady na Kulaťáku nemotaj stejný hejna, tak seš vedle... :-)¨
stando, nikdy nechoď nikam, kde jsou JENOM 20-letý nebo mladší lidi, nebo budeš krutě deziluzovanej a zabředenej do vzpomínek na svejch 20 jako já tejkonc, no a to v kombinaci s těma havranama a uniformama je dost příšerný
SV: krásné přiznání :-)))
mě neuváděj ve zmatek, ale ve smutný obavy o budoucnost tý generace :-) (je fakt, že tam byl takovej burákovskej vzorek, určitě tam bylo pár lidí z tý skutečný subkultury, ale fakt naprostá většina byli těžký paka)
sv, měl bys cvičit, hubitel řikal, že seš tlustej :-))))))
sv: to je taky krásný přiznání :)))
nojo, ale to je tou nepohyblivostí :-)
mně je taky fuk, že vypadám nezdravě - dneska jsem si zapalovala cigáro a nějakej drzoun šel kolem a povídal Cigareta - fuj!, to mě dostalo :-))))
přes dršku klidně, to bych Ti vytáh z polívky a dělej si s ní co chceš
ale bejt to přes držku... to bych z toho nějak vycouval :))
díval jsem se do 7 slovníků - všude je "držka" - váš obézka je holt ten osmej, podivínskej
:))
ano, vidím... jedno š (zřejmě překlep :))) ) a pět ž :)))))))))))
no dobře, ale když je 5:1 v hokeji, komentátoři tomu říkají "debakl" :)
:)
uznávám, že jsi svým způsobem Velký Guru s Velkou Pravdou Dokola Kolem
No já ho přece neřek! :)
A navíc to myslim z větší části vážně.
Člověk už prostě nemůže ničemu věřit, ale na rozdíl od zhroucení Dvojčat je demolice scestných představ o charakteru sousedního národa docela příjemná.
/// přečetl jsem si víc a veřejně se zde autorovi omlouvám
P.S.: Kdyby to nestačilo mohu nasypat popel na hlavu ještě veřejněji .-)
lyryk: to nemusíš, život sype popel na hlavu každou chvíli
To je on... Skromná hvězda nového německého filmu... Blšánek!
Pokud obrázek nevidíš, klikni
sem. Pokud nevidíš Blšánka ani potom, klikni
sem.
Chachá!!! Už je vidět!! Nikam neklikej, TOHLE je Blšánek!!! Tedybér!!!
Vždyť Američané jsou jen přitroublí a nafoukaní kovbojové, kterým neuškodí, když se pěkně rychle vrátí nohama na Ground Zero, vodkou opojení Rusové alespoň na chvíli vystřízlivěli a trapně zazobaným turistům z bohatších částí světa by se nic nestalo, kdyby zůstali sedět na zadku a místo trdlování na diskotékách ukrajovali z lišácky propašované šišky turistického salámu.
///za tohle tě, posero, teroristi jistě ušetří a určitě ses zalíbil všem rozumbradům, co vždy 100% vědí, kdo má kde správně chcípnout
četl jsem tě naposledy.
to si děláš srandu, lyriku? četls to až do konce?
To už je třetí recenze, co jsem na film četl. Já snad uvrhnu děti do náručí tchýně a vyrazím. Ještě jde do kin něco podobného australského, ne? Každopádně píšeš stále skvěle. Čím že se to vlastně živíš?
:-)))))))))))))
btw, kdys to psal? :-)
včera večer. ihned po shlédnutí, ještě pln čerstvých dojmů.
měli jste nás vzít s sebou, zní to tak lákavě... já myslela, jestli to nebyly nějaký halušky po návštěvě u vašinojc :))
tak on je to fakt film...
dávám to do filmového klubu. nikoliv z narcismu, žádám členy klubu o psaní recenzí, a tak bude fér jít příkladem. ach jo.
propána, Lyryku, když jsi kliknul na žlutou kritiku, měl jsi přečíst víc než jeden odstavec
:-/
to jsi šlápnul trochu vedle - na Písmáku je spousta lidí propagujících násilí na základě národnosti (ba i v redakci se takový "frajer" najde) a Ty se pustíš do toho, kdo tenhle přístup zešměšňuje?
díky wopi. po loňském září se svět skutečně změnil. lidé ztratili smysl pro ironii - bude válka, konec legrace. :)))
Jak se ti líbí Blšánek? Je dokonalej, ne? Frojd hadr!
Jen to ne!!! Snad nepřijdu o všechny své čtenáře!!! Bože!
o ty čtenáře, myslím :)))
už jsem se lekl, že jsem prošvihl nějaký sraz... dneska jsem zaspal a ještě tohle... uf.
je to super!!! film i recenze!
lyryk se asi špatně vyspal, narozdíl od nás, co jsme zaspali...
Tenhle je pro tebe...
vy jste taky někdo zaspal? já jela do práce taxíkem a moc jsem si teda nepomohla! blšan je dobrej, ale počkejte, až uvidíte naše Prasátko!!!
my jsme tak zaspali, že by to ani taxík nespravil.
ale nevadí, v případě vyhazovu máme jasnou protekci u filmu.