Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHonza Hrubé není blbé ale pitomé díl druhý
Autor
Pa5anP
Ještě než začnu, pokud bude o dílo zájem, přijdou samozřejmě další díly.
Jak jsme se dozvěděli z díla Pablose, tak John Rude (alias Honza Hrubé není blbé ale pitomé) a Papež Házaaaa.... (alias Včelka Házaaaaaaaa...) si založili GAY CLUB. O klub byl zájem, taky když tam dělá Adam, že. Až jednoho krásného, slunečného dne přišla finanční kontrola. Včelák Házaaaaa........ začal zmatkovat (kdo mi nakrmí včelky, teď mi zabaví úl, budu bez medu, nebudu mít na vycentrování křídel a další důležité včelkařské záležitosti). Jenže Honza Hrubé není blbé ale pitomé je známí utěšovatel a řekl: "To je hustý, pojď ke mě ty nezbedo já ti ukážu chlupatý ježečky, to je hustý!". Jelikož byl včelák Házaaaa.... na dně uvěřil mu a šli na to. Po vzájemném uspokojení společně přivítali finanční kontrolu. Hlavními kontrolory byly pánové METOMU, MIŠTOMU, BLUE CARPET a slečna BRITA (pracovnice NIGHT CLUBU Karlovy Vary) a hned se začaly vyptávat, kde je ta faktura za robertky. Jaktože máte novej úl pane Papež. To be continued..
Všechny osoby jsou vymyšlené (možná) :-)