Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seU tebe
19. 11. 2002
11
0
2545
Autor
Mea
Do noci usvíčkovat
tvoji tvář
vmihotat se ti
prsty do vlasů
a osudu zvrátit
všechny misky vah
času se zatočit
bílomodrou mašlí
a zdát se ti
z dálky
do dálky
havrany rozezpívat
tesknoucí se mocí
a na měsíc
křídami nakreslit
tvojí zář
hladit tě do měkka
a skořápky lžičkou
rozhýčkat
zapomenout na sebe
pokárat třásně
co se chtějí
a na rty položit ti
slovo milovat
Moc hezkoučké, vidím, že tady máš hafo kritik (snad sis mě ještě vybavil...). a nejvíce se mi líbí poslední věty, Ty se Ti povedly...
dablik: nerejpej porad! :o)))
ticho: hele, me to neba, nejdem radsi na jedno? :o)))))))))))
dablik: jses si jistej,zes to napsal dost pochopitelne? Tak jak to chapu ja teda nevim o cem mluvis, je to tak jak to je, ne jinak!! :o)
ticho: to byl uder pod pas! to je zakazany!!! :o) tumas: HuuHuuuHuuUUUUUHhhUUuhUhuHHHUUuuu
Si udelal valecnej tanec a rana nikde! Hu! HUHHUHUHUHU! Ti!
A máš to prde!:o)
dablik: já vim že mi to nejde, no, ale snažim se :o)
ticho: to je nějaká finta ju? me chceš jako vylekat? se nebojim, lekavej den jsem měl včera,cha! :o) hůůůůůůůhuhuhuhůůůůůůů
ICE: co možná jednou?
tak rozštěp na mně jo! tak koukej na ten kopanec
HLP! ůůůůůůůůůůůůů!!! uf!
se treba ani nesnaz, ale hlavne at to je tak a ne jinak jak to je, jasny?! :o)
Ticho: tak zase trrrošku přibrzdíme, pane! :o)
Nui: pohřeb, hmmm, hmmm, doufam, že na něm budu mít chlebíčky, ty já moc rád totož a hlavně na nich musí být tamto bílý ... to jako vejce :op :o)))))))))))))
mikli: no, tak ju :o)
jezis...prolog myslim Nuiti shrnula vystizne za me ;o) a basen, mno, no...je to tazky napsat nejakou milostnou, ze ju? ;o)
Gastarbajtr
22. 11. 2002
a prooooooooooč? hrome, to nám to vydrželo dlouho teda :o)))) už strojim pohřeb v slavnostní šat....
no si rek ze je kdyztak vodstrelos...a ja rikam ze chapu proc uz streleny jsou...asi uz se stalo a tys vystrelil ;o)))
hami: no ono by tady ani tak nešlo o to kdo by se líp trefoval ;o))) Ale nee, já po lidech neházet patrony, já delat screenshoty a pak kompromitovat! :o))))))))))))))))))
Hamiho přece v bílém natělníčku viděla již půlka publiky naší repové!!! :o)))
Krel: ale já radši ty barevný křídy, víš? :o) a díky
hami: tebe kompromitovat? počkej za pár let kolik mi zaplatíš, až takový fotky někde proti tobě vytáhnu! :o)))
nui: přesně tak, raper Hami :o)))
mikli: co? kdo? kde? chci detaily!!! hlavne sirokouhly zabery a detaily! :o))))
miklí, děkuji, žes rozšířila trochu šafránu z naší osobnosti :o)))
on totiž Mea nejni vůbec tak mírumilovnej, jak se dělá, on už po nás s hamim párkrát vystřelil, no proč to tutlat, když už je to uuuuuh uuuuuuuuh......venku, že ano, hami? :o))
Hele víte co vy dva, Halamo a Nuitidlo, se vemte za ruce a běžte do lesa sbírat byliny! :o)) Q bude mít určitě radost :o))))
Glass: to říkej někomu jinýmu, já už jsem docela vytíženej :o))
a že teda děkuju! :o)
jůůůů, Hami, tak jdem, ne, at' si leží v komoře s nožkama nahoře :op
jupíí, na byliny a hlavně mateřídoušku a tak, Q bude mít fakt radost.
Tak pápá, meo, my jdem spolu blinkat do lesa! heč!!!
tož zabiješ kance..no
já si dám radši ty maliny
hele, a pod' už, aby nešli za náma!!!
Lyryk, Print, vanilková, Pája: že děkujííí vám :o)
Hami: bacha na šukézní kance! :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:o) teeeda! Meo se nebojis! to je votevreny spiknuti a jeste to ani neplanujou tobe za zady :o)))
Q: nojo, to už se holt stává :o))) tam je jako pauza, mezi těma skořápkama a lžičkou, víš? :o))
mikli:se nebojim, jsem ji to dokonce poradil přece! ;o))))))))))))
mikli: já je ale poslal jenom na byliny, mam je tady v hledáčku svý pušky ostrostřelky a kdyby něco, tak jednoho z nich zastřelim :o)))))))))))
nui: nonono!
můj pán je můj spasitel, konám ve jménu jeho a on mi dá sílu! sílu vystřelit wodsaď :o))))
Mea: vzhledem k tomu jaký budeš mít terče se začínam obávat, koho z nás si vybereš, já jsem totiž tlustší a líp bych se trefoval :o))))
jejda, to je prasečinka...já se stydim!
jůůů, ale je fakty krásná! moc děkuju, ale radši to nedělej moc často takovýhle vejšplechty, páč, no nic, prostě moc děkujuuuuuu
jupííííííííí
moc krásná...
típnout a lásovat!
:o)
______________________________________________________
Já chci taký básníčký z láský!
žab žab
Navždy_Tvůj
18. 11. 2002
Hami: vid'? mi se z toho prologu chtít blinkat, ale neříkat nahlas, páč on to myslet dobře :o) já mu věřit :o))