Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozvod
22. 11. 2002
13
0
1260
Autor
jusqua
Z klbôčka zviniem ti
deti
rozpíšem črepinu zrkadla
na tvojich očiach
červenou
podpis na potrebné dokumenty
schúliť sa v dave
ďakovať bohu
on kľačí v rohu
a kto je v práve?
Práve kvoli rýmom :o)
Zdalo sa mi, že tie básničky, čo si dala na Písmáka najprv, boli trochu "vyzretejšie", nemyslím v zlom. Preto som sa pýtala, či tie posledné nie sú náhodou staršie, niektorí písmáci dávajú najprv najnovšie básne a ak práve žiadnu nemajú, dávajú staršie. :o)
Píšeš dobre, Zuzi, hľadaj rýmy podľa zvuku, nie podľa zhody slabík, ak Ti možem poradiť, skús rýmovať slová, ktoré nie sú rpvnakého slovného druhu: napríklad podstatné meno so slovesom, nie s ďalším pod. menom :o)
Zuzi, môžem sa spýtať, či tieto posledné básničky sú aktuálne alebo staršie ? Díky
Bixie, toto je vsetko nove, predtym kym som nebola na pismaku som vobec nepisala rymom, takze sa ucim. Preco sa pytas?
Škoda, že je to slovensky, ale vnímám to jako chybu, že neumím slovensky. Na druhé straně ne že bych nerozuměl a je to moc hezký.
Petr_Palkovský
22. 11. 2002
jusqua každou básničkou potvrdzuješ svoj nevšedný talent videť (bežné) veci ináč.
TIP!!!
Diky dik.
Mr. Vulcano mio: to mas PRAVDU
vajdo mio: aj ty mne
Myslela som si ze ten koniec sa tam nehodi tym ze som zrazu hodila rym...