Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVytrženo z deňýčku IX.
03. 12. 2002
10
0
3207
Autor
Yfča
Když se navečer Jirka vrátil z práce, zapáchal. Před barákem totiž pohladil podrážkou psí hromádku. V nejbližších dnech proto vyhlásím majitelům němých tváří válku. Začnu v naší ulici nenápadně klást svoje bobky...
*
Poslední část dalšího horkého dne jsme opět přežívali v loděnici. Jirka s Robinem skočili do Poseidona a vyjeli na řeku, aby vyzkoušeli a doladili motor, který až do pondělí přezimoval na balkóně. Odmítla jsem sdílet jejich nadšení z první letošní plavby a raději jsem zašla do klubovny, kde byl příjemný chládek.
U baru seděl Martin s Majkou. Za chvíli se přiběhl občerstvit i jejich pětiletý syn David, který svou hyperaktivitou ničí okolí stejně úspěšně jako Káťa.
"Jen počkejte, až ta vaše neřízená střela půjde do školy," strašila jsem, "to si teprve užijete!"
Majka prohlásila, že už raději začíná Davida učit počítat a psát, aby měla jistotu, že bude něco umět, neboť má silný dojem, že paní učitelka nepřežije ani seznámení s jejím synátorem.
"Ty už umíš počítat?" obrátila jsem se na Davida.
"On je na matiku fakt dobrej," pravila Majka pyšně dřív, než mi stačil odpovědět a vyzvala ho, aby spočítal kolik je jedna a jedna.
"Jedenáct," vyštěkla jsem. David můj výsledek opakoval, což vedlo k tomu, že se do čela jeho máti nastěhovala hluboká vráska.
"Jedna a jedna jsou dvě! Ivo, neblbni ho," zaprosil Martin.
"Kolik je jedna plus tři?" zahučel vzápětí na svého nadějného potomka.
"Třináct," napověděla jsem.
"To je blbě, Davídku!" zařvala Majka nešťastně.
"Máš pravdu," zašeptala jsem, "osm je správně."
David po mně hodil opovržlivým pohledem a vítězně vyhrknul: "Deset!"
Hvezda1620
05. 12. 2002Monty_Python
04. 12. 2002
uff... taky jsem se lek, že budu mít konkurenci :))
teď ještě jestli já to taky nemam z nějakýho něčeho někde, kam nedošmátnu
Monty_Python
04. 12. 2002Monty_Python
04. 12. 2002
Tak jsem si dal před spaním jeden deníček a jdu spát. Po těch depresárnách, který jsem absolvoval, je tohle jak odvar z meduňky.
*