Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezohleduplná
Výběr: hermit
28. 11. 2002
13
0
2763
Autor
Bebitka
BEZOHLEDUPLNÁ
pod tíhou žalmu výčitných monologů
edémem zbobtnalá shoda tvých „příště“
tluče můj rujný slzobol z katalogu
polknutý spěchem vlastní krve tříště
jen po svém pokaždé jsem ti tolik věrnou
nebesa úzkostná jak tehdy hlučí
práh stopy značkuje bankocetlí bernou
přitisknu „budeme“ v tvém obouručí
po svém jsem ti věrnou
hermithe copa se dá nějak kloudně okomentovat to tvoje vječný "tývý"??? a navíc si tu koulíš s jojem... ;-)))*
ALL: děkuju*
uranium: čím osobnější výpovědi, tím nudněji a otřeleji mohou ostatním znít, já vím...
Lyryk: kucky kuck... samosebou, že pokaždé ;-)
skromna: beran ostane beranem, děj se co děj :o)
alina: ale já já já byla prga! :)
Míwa: rujnost nejni archaismum, to je aktuální ažaž ;-)
Armand: rdím se... *
Marthin: mi takovýho ukaž a já na něj vlítnu...! :-)
Sonatina: co si budem povídat... ;)
Damik: kuju pjekně za pochvalu :o) (bankocetle by měla bejt papírová bankovka)
Miroslawek
12. 12. 2002
edém ani rujný slzobol mě ani tak nepřekvapí, ale bankocetli jsem nějak nepojmul, cože je to za obludu?:)
jinak to snad i chápu...rány je třeba vracet pravým hákem s razancí zápasníka sumo:)))
zapomněl bych říct, že se mi to líbí)**
Miroslawek
29. 11. 2002
Též mi to něco připomíná..respektive styl někoho jiného..ale přesto tipuju, páč to za to stojí..;-)
NO mě to přijde jako spousta jiných podobných, tak aby to znělo, záhadně , přidej, pát archaických výrazů, graficky uprav a ono to nikdo nebude chápat a tak radši dá tip. JAk kdyby to bylo dělaný podle tohoto receptu, ael takových tady je moc moc moc, takže to neber jako útok na sebe.
.....přitisknu „budeme“ v mém obouručí
Tak tohle už jsem dneska někde četla ;))) .... a nějak mě to tam dostalo .... stejně tak jako tady ;)
*