Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVNON-vánoční
30. 11. 2002
3
0
1973
Autor
Semeno
Mám pocit.....
Většina se snaží být
většinou
ale dokud tu budu já
a mí věrní
BUDETE jen VĚTŠINOU!
Jen já jsem svým
ústředním hrdinou.
Aspoň to mi nikdo nevezme.
bluebutterfly
12. 11. 2003
tak teď čekám na další dílo tvého vnitřního semene
tohle je dobrý
ať žije Zdenda za svůj názor, že jej má, a že si za ním stojí. A ačkoliv s ním nesouhlasím, je mi sympatický (připomíná mi se).
Prostě tě nezná osobně, koplo by ho mězi půlky, jak's to asi mylselo tohle bloumání.. .
Pletu se. Já amí věrní tu sou, alejsou pořád věrní! A nikdo to, doufám, nezpochybní, no, u mě nikdy!
:o))))
...tak toho už hlava nebere....chňápu...jsi to ty... Séémííí.. jsi vážně úžasná jááá tě nejspíš miluju...to ty mi dááávááš:-) (Chinaski by to kvůli tobě tutově předělali...žejo)
já a mí věrní
Jaký chinaski, co to sem pleteš?
Jak můžeš věděr, že poslední vánoční skřet s modrou čepicí, sem já?
já a mí věrní.....mizí
Co ste pochopili? Není co chápat, není to vesmír...a ani věda, to sem já...viď Míšo?
"Já a mí věrní.."
"Jen já budu navždy svým ústředním hrdinou.."
"Tak to mi hlava nevzala.."
nevim, jestli sem to správně pochopila...ten prolog ale stojí za to, Semínko.
Je to supr. Člověk to musí číst víckrát a pak to pochopí, jen ten název mi moc nekoresponduje.
tip
Zdenda: Nic, jen mě dokáže pořádně nasrat, když někdo dělá takhle "hlubokomyslný" kritiky! :-( Nejni lepší napsat třeba:"Forma i obsah jsou dle mího o ničem!" nebo "cos tím chtěl sakra říct?" to je všechno co jsem chtěl. Měj se!