Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKouzlo duše
Autor
Kréta
Žena - symbol krásy,něhy, lásky ............
Již staří Řekové vzývali a uctívali tu nejkrásnější lidskou bytost, Ženu, Kterou stvořil sám Bůh na této modré planetě Zemi.Ptáme se proč ,právě ta žena dokázala vždy překonat nepřekonatelné.Svým půvabem ,krásou , chytrostí uměla prolomit ty nejsilnější ledy, na druhé straně se mnohdy stala svárem mnoha válek, krutosti a nenávisti.A právě zase ta žena dokázala po dlouhá tisíciletí i v té nejtěžší době pomáhat na svět novému životu.
Mnoho legend a bájí hovoří o ženě , jakožto o krásné bohyni, ale prosím nehleďme jen na fyzickou krásu ženy, vždyť to nejmocnější a nejkrásnější je právě ženská duše, a jen ta dokáže pravdivě hovořit.Byly doby , kdy žena se musela oddaně smířit se svým osudem, nesměla plně projevit svou vůli a nebylo rozvinuto její vlastní já.Doba nového milénia dává této křehké bytosti možnost naplno projeviti nejen svou krásu, půvab, ale především rozvinouti její osobnost.
Možná právě žena ,kterou poznáte , Vy človíčku, nebude míti předepsané křivky světových topmodelek, ale bude míti cosi více .
Ptáte se : Co je více, než-li ženská krása? Odpověď zní : Kouzlo ženské osobnosti.
Citát : " Místo růže do dlaní, vkládám Slovo do Tvého srdce Ženo ů.