Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřání suví
24. 12. 2002
5
0
2828
Autor
suva
Houkám vám s rosou ranní z dálky
V létě vám houkám na sandálky
V zimě vám houkám na bruslení
Velmi tiše - se setměním
Houkám, houkám s písní klauna
Někoho teď hřeje sauna
Jiného jen zazebe -
Všichni přijdem do nebe
Houkávám z dálky do spánku
tu nejněžnější uspávanku
houkávám z dálky do spaní
ať štěstí je vždy k dostání
Navážeč: Tak to buď nejsi dítě - ale každý je, jen na to občas zapomínáme, nebo nemáš čisté spodní prádlo z nějakého důvodu
Navážeč: Tak to buď nejsi dítě - ale každý je, jen na to občas zapomínáme, nebo nemáš čisté spodní prádlo z nějakého důvodu, strach je všudypřítomný a nepříjemný společník...
Obávám se, že se mýlíš v obojím. Jsem jen velké děcko a trencle mám zatím v olrajtu. Spíš jsem se bál, že bych to třeba mohl číst znova... a ouvej! stalo se.
Víš... je to takové neuspořádané... až skoro blbé. Což byl eufemismus. Je to dočista blbé. Ale jistě milé. Ne, to by bylo nečestné... mně to není ani milé. Takže doufám, že v tom nebi budu v nějaký jiný sekci, musel bych se pak poráde navážet.
Norbertíku, nezbedníku, ty máš zlost, že na tvé básničky nikdo nereaguje kladně? Nekrofil je hezký slovo, oproti jinejm, jako třeba prudil...
a ať strašidla hrůzu nenahání
a skřítci vás líbají do skrání
a tip...protože mám v sobě dítě a líbí se mi to(a jemu taky).:o)
O to se neboj, já se jen tak nevyhoukám... Moc zdravím drahou polovičku a pěkné prožití dnešního dne, já začala péct štrůdle, pak uvařím rybí polívčičku a pak snad procházku. Tak se mějte moc moc moc, jak vy to jen umíte :c)
Tip a díky a taky Tobě přání toho všeho nej... jsem rád, že jsem Tě letos měl možnost vidět i naživo, škoda jen, že nebylo víc popovídacího času, snad příště. Krásné Vánoce a Nový rok! Ba.