Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze ke Klubu děl majících dva a více duchovních otců/matek
24. 12. 2002
2
0
3213
Autor
Seregil
Tak a tady Duchovní otcové a matky určitě mnoha děl diskutírujte a dávejte podnětné návrhy.
Jen žádné kameny, pouhopouhá diskuze...
Děkuji vám předem
jako...členem jsem se udělal... teď ještě, abych...abysme dopsali to, co jsme začali...a bude to :o)
Choďte sa pozrieť sem, do klubu remixeurov&prznitelov, máme kopu diel majúcich duchovné macechy i tacechy.
cekanka_ucekana
14. 07. 2003
Navždy_Tvůj: Ty, ty, ty.... :.)
Shamme: Radši se nediv... může být i hůř...
Navždy_Tvůj
10. 06. 2003Navždy_Tvůj
10. 06. 2003
A já se furt divím, o kom se to mluví v těch diskuzích o přehršli klubů.:-)
Copak o to- já bych to i zkusila... ale co ten věkový rozdíl? 300 let /podle posledního falzifikátu mého rodného listu/ je přece jen dost i pro tebe, ne? A navíc Seregil s hurvínkem bz nás asi přetrhli! Prý jsem na něco takového ještě moc mladá! Nebo stará? Já už vážně nevím! Zkus to tak za 1000 let- třeba se situace trochu změní! :-)))
Navždy_Tvůj
06. 06. 2003Navždy_Tvůj
04. 06. 2003Navždy_Tvůj
04. 06. 2003Navždy_Tvůj
01. 06. 2003
Seregil,hurvinek:poslední slovo si vyhrazuju já.... a vy víte, že když něco chci...
studanko ale kdyz ti zacpu usta seregilovym polibkem budu mit posledni slovo JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Navždy_Tvůj
15. 01. 2003
No Proklíkovi to spočtu...
Ty jsi hodný Navždy_Tvůj, ale dohromady jste pěkná čísla
Navždy_Tvůj
15. 01. 2003
Navždy_Tvůj: chápu, ty máš jinou maminku a já zase nejsem urážlivá
Prokletí: myslíš jako nás schizofreniky. Ne, díky- toho mám za poslední 4 roky studia až dost :-)
Seregil, hurvinek: pánové, nezapomeňte, že já mám vždycky poslední slovo!
pánové, co takhle autor s rozštěpenou osbností - jedno tělo, dvě mysli - co Vy na to? ;o¨
m.
Navždy_Tvůj
06. 01. 2003
navždy_tvuj - mi ti ji stejne nedame, teda ja si ji hodlam uzurpovat jen pro nas dva
Navždy_Tvůj
06. 01. 2003
studanko, to zni velice nadejne...
seregil: ja budu kdyztak tvuj tata zadna mama....
kdyz uz je to v klubu: studanko ja si vas vezmu oba, ju? a budes nam pujcovat "nase" deti?