Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNovoroční předsevzetí
03. 01. 2003
4
1
3942
Autor
Cejvik
Popeláři sypou popelnice
jenom tobě ten můj popel patří
v hlavě se mi strhla metelice
noc a den se zase šerem bratří
Nepotěší mě tvůj úsměv sladký
příliš brzo ráno se probudil
Rychle zmrzl na led až moc hladký
a moje srdce hodně zastudil
Do nového roku smutně dávám
cizím lidem svoje požehnání
Zasněný teď už jen posedávám
přeji ať ty roky neuhání
1 názor
No, mám z toho trochu rozpačité pocity, malinko to hapruje. Ale slečna Daniela píše celkem slušně.
všimli jste si vy dva, že se tu daj posílat zprávy, který nebude číst nikdo jinej? když si kliknete v menu na svojí přezdívku, najdete Zprávy :-))))
To je spiknuti! Ale ted vazne, Gretka tim (doufam) nemyslela jen me Danco.
Insuficientia
12. 01. 2003Insuficientia
11. 01. 2003
Pro Danielu (Anonym82):
Jsem snílek a depresář
mám dívek adresář
chci však jen tvoje tělo
a srdce Danielo
Danielo, Danielo! Zakazuješ mi abych ti volal,psat i na mail,navštěvoval a pak mi sama píšeš.Neměl jsem se k tobě chovat tak vlídně, ale sobecky jako ty ke mě.Samozřejmě že si čtu dílka cizích lidí a není pravda že miluju jen sebe. Jenom si věřím, ale nevěřím tobě, protože si falešná. Příště mi raději piš mailem. Taky ti nenechávám dopis ve kterém ti vyčítám tvoje chování před barákem na tabuli.
Souhlas s Cejvikem.Tohle sem nepatří.Nechápu proč děláš reklamu někomu, kdo nic nepublikoval (Vojtka) a ještě píšeš že to jsou moc dobrá dílka.
"souhlas s cejvikem" - tohle tam opravdu nepatrilo. Je to kopie jednoho mailu omylem vložená :). K tomu Vojtkovi: Nejspíš to bude tím, že jsi tam sama nebyla a mě vyčítáš, že "ve své sebelásce tolik ti známé to ani nedělám". Ach jo. Nechť si ostatní o tobě udělají obrázek. Víš proč se oba cítímě stejně? To je tou naší zbrklostí.A to jestli si zasloužím tady být a číst nebo ne rozhoduje to, jestli se dílka líbí a ne jen ty (naštěstí). Jestli je ti smutno, za to si můžeš sama.Chtěl jsem ti psát a být s tebou, ale...nechtěla jsi, tak to máš.
Danco, to sem fakt nepatri. Davno se to netyka kritiky dila, nybr kritizujes spis me. Jestli chces psat a nechat se kritizovat, tak si zarid svuj ucet. A ze ty muzes psat me kdy se ti to hodi a ja tobe ne, to mluvi samo za sebe. Tohle neni chat, tak toho laskave nech! Me ty radky obtezuji nejvic, ale tvoji omluvu prijimam.
Danielo, držím palce, ať najdeš sílu v sobě říkat NE.. a říkat, co ty chceš. A ať najdeš sílu, to sním vyřešit.
grétka
Navždy_Tvůj
07. 01. 2003
dobré... dokonce ještě lepší... jen ta druhá sloka - rýmy - to není úplně ono, ale přesto
*