Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak Mimínek a Miminko měli zbraně
Autor
Tygřík
Jak Mimínek a Miminko měli zbraně
Jednou k mimínkovi a miminku přišel voják s velkou bednou.
Když tu bednu otevřeli, viděli, že tam jsou zbraně. Byly tam zbraně: pistol, vzduchovka, puška, brokovnice, lehkej kulomet, těžkej kulomet, a protiletadlovej kulomet. S radostí podepsali smlouvu, že to armádě pohlídaj a že je směj používat klidně až nebudou mít náboje, a že si armáda dokoupí a prostě že bla bla bla bla.
Potom voják odešel a mimínek a miminko že si dou ty zbraně hned vyzkoušet.
Nejdřív začali s tou první, vzduchovkou. Mimínek byl první. Nabil jí a střelil do stromu venku. Zůstala tam dvacetimilimetrová dírka. Mimínek užasl. Miminko si vyzkoušelo pistol. Prostřelilo 20 papírů/štos/ dohromady. Mimínek vyzkoušel protiletadlák. Zbořil radnici.
Miminko vyzkoušelo pušku. Zabilo holuba.
Miminko a mimínek si ho upekli a zkoušeli zbraně dál.
Mimínek vyzkoušel těžkej kulomet. Zabil několik lidí.
Trochu se zastyděl. Miminko vyzkoušelo lehkej kulomet.
Postřelilo několik lidí. Taky se trochu zastydělo.
A mimínek vyzkoušel poslední zbraň: brokovnici. Zastřelil poslance.
Měl škodolibou radost. Zavřeli bednu a čekali na vojáka.
Voják zaťukal na dveře, vešel do domku, vzal si bednu a poděkoval a odešel.
KONEC