Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDoplneni pravidel administrace
Autor
Olda
1. Omezeni autora - na zaklade vyse uvedenych okolnosti by mel byt autor nejdrive (alespon jednou a to zpravou) upozornen, ze se prohresuje. Pote, co administrator zjisti, ze se autor od doby kdy zpravu zaslal znovu prihlasil a pokracuje ve skodeni (tim si overime, ze zpravu cetl) provede omezeni. To spociva v zamezeni psani del, kritik a vstupu do Pokecu. Je provedene na konkretni prezdivku a omezeni IP je provedeno jen Oldou ve vyjimecnych pripadech na zaklade opetovnych pokusu o skodeni pod ruznymi prezdivkami.
2. Spatne kategorie - to me take napadlo v noci. Dost del si nezaslouzi byt nepublikovano, ale pouze zmenena kategorie (jak nekdo psal, basen je v upoutavkach). Tady bych navrhoval, aby admin nezasahoval do dila (tedy menil kategorii), ale dila "nepublikoval", napsal autorovi, aby kategorii zmenil na adekvatni (oznamil to zpravou) a na zaklade toho muze admin nepublikaci zrusit.
Vsechna omezeni jsou tedy vratna (samotnym adminem).
3. Na autorske strance bude tlacitko "Stinost adminum", ktere otevre zpravu pro "vsechny" adminy (jak tohle bude fungovat vysvetlim v jine disk.) a oznameni tedy nebude anonymni, ale na zklade prihlaseni a musi obsahovat text.
[tohle nebylo napsano v komentarich, ale spis nez bezbrehe klikani na ikonku mi prijde dobre jednou se "vyzvejknout o so mi vlastne jde"]
4. Mazani kritik - ne na zaklade autora kritiky (to bychom se skutecne zblaznili) a kosmeticke upravy nemaji byt zakladem. Jen na zaklade poruseni zakonu, osobnich vulgarnich ataku (ale mozneho upozorneni)
5. Vseobecne upozorneni adminem - bud jak jsem psal vyse a nebo plati, ze admin nemusi upozornovat (nicmene je to vhodne).
6. Transparentnost - nevim jestli verejne, ale minimalne adminove budou mit seznam vsech svych (a ostatnich adminu) aktivit (a v nem i moznost je zrusit [vratit]) chronologicky dostupny.
7. Mazani del - pokud se jedna o cizi text, musi byt smazan (do komentare ke smazani admin uvede kde se da nalezt original)
Tedy dalsi varku komentaru.