Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePismacke noviny obecne
Autor
Olda
Produkt podobny www.dobraadresa.cz -- souhlasim. Ze zacatku urcite v HTML, aby dostupnost byla co nejsirsi, redaktori "Novin" se presvedcili, ze delaji (byt zadarmo) zasluznou praci, ktera je odmenena vysoko ctenosti Novin. Jsem totiz presvedcen, ze pokud se na P. takovyto produkt objevi, prilaka pozornost mnoha ctenaru i odjinud.
Dalsi vyvoj by mohl byt DOC/PDF, ale dobre zformatovat text lze skutecne i v HTML. Obsah nastinime v dalsich diskuzich, stejne tak vzhled, pripadne ilustrace..
Pomahal jsem ted klukum co delaji Bbarak.cz . Je to magazin velice vyhranene skupiny, a to Hip hopu ktery rozhodne neni v Cechach mainstreamem. Povedlo se jim za dva roky se z weboveho produktu dostat na velice hezky kridovy papir ktery nejdrive rozesilali odberatelum, nyni se objevuje v siti PNS trafik, nebo jak se to jmenuje ;) Pripadne muzu a bylo mi nabidnuto vyuzit jejich znalosti a zkusenosti co se tehle druhu distribuce tyce. Mezi P. je pak nekolik kteri s vydavanim maji realne zkusenosti. To jen tak na okraj, je dobre mit vznesene plany.
Do tehle diskuze se hodi asi obecne pripominky co se tyce cele te idey.
Ted jednotlive