Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMlčeti zlato!
21. 04. 2000
2
0
2186
Autor
PS
Zosha_in_Caribic_2
17. 05. 2003
Mám dojem, že jsem někde viděl hodně podobnou báseň, ale jmenovala se jinak. :)
Nepřetiskli ti to už někde??
hermit: :o))) Ještě ne. :o)
(prý už tu kdosi kdysi něco podobného vytvořil...)
jsem tu po druhy :o) to ticho se dnes blbe hleda vis!
Lampar: protoze nedam! moje vec :o) nejsem na dalkovy ovladani :o)))))
zolli : dobre, dobre.. ja se hadat nebudu ...
jen doufam, ze jdou dat dva !!! :o))))))))
*!!! ...je to opravdu výborný na zamyšlení ..... (zvlášť u pomalejších lidí..)... (aneb skoro mi to ani nedošlo.. :-)))
Azi, néni zač. :o)))
Nicko a nic si z toho nedělej, mě to taky napadlo zničehonic... Ani nevím jak...
A Merlík stejně tvrdil, že už to tu někdy bylo... Ono je to jedno. :o)
Tak promiň Merlíku, je to možné, ono se tu fakt nedá všechno přečíst...
Laďa: Coo? :o) To byl můj vrcholný výkon, víš jakou mi dá mlčení práci? :o)))
A doufám, že vám všem ten čas na zamyšlení prospěl. :o)
Mlčí a přesto o autorovi říká TOLIK! :-))
Zamyšlení stálo za to - vlnové délky se teď naprosto rozcházejí:-(, ale třeba se zas někdy setkají:o))
Trvalo mi docela dlouho, než jsem to přelouskal až do konce. Aspoň jsem se mohl zamyslet.
:->
Nekdo ma svaly a nekdo holt ty cary..... kdopak z nich je PS ?? :-)))
TIP :)
uff teď jsi mne dostal já jak vůl čekám až se mi načte stránka a pořád nic :o)))))))
Nahodou mne se to libi
Je to takova lehka literatura na noc
Vybornej napad