Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlá královna
Autor
Perchta
Zlá královna
Zlá královna byla nejdříve jenom hloupou princeznou. Potkala prince a řekla si: "Toho dostanu! Nabídnu mu všechno kromě lásky a dostanu za to všechno.“ Byla krásná jako anděl a princi se líbila. Ale princ už lásku znal a tak věděl, že princezna vlastně nenabízí téměř nic. Zdálo se mu to jako čestná dohoda, on měl totiž už v srdci zazděnou princeznu z věže. A tak byla uzavřena smlouva, konala se veliká svatba a rodili se královské děti.
Jenže královna byla čím dál nespokojenější, král miloval své královské děti, ale královnu nemiloval. Královna vzala motyčku a začala prosekávat srdce svého královského manžela. Nic nenašla a život šel dál. Královna se změnila v opravdu zlou královnu, začala prozkoumávat srdce svého královského manžela krumpáčem. Královo srdce přestalo existovat; na zem vypadlo zlaté vejce. Královna po něm skočila, ale král byl rychlejší. Strčil si své vejce do kapsy a od královny se odvrátil.
Královna začala zuřit. Prý že zabije sebe, svoje královské děti, princeznu i její prosté děti, když král nepřestane milovat princeznu a když já okamžitě nepřestanu psát svoje pohádky. Královno, čeho se bojíš?
Epilog
Aby o tebe nepřišla, byla ochotná zabít všechny, které miluješ. Ty jsi se s ní přesto znova oženil, aby nepřišla o své dobře placené zaměstnání. Myslím, že nám všem hodně dluží.