Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZakletý princ
Autor
Cejvik
Žila byla jedna princezna. Měla hodného přítele, se kterým se ráda vídala a obdivovala ho. Byl jejím průvodcem v životě a jeho zákoutí. Ale princezna měla ráda hory a les, kam se jejímu příteli nechtělo. V tom lese žil zakletý drak. Byl to princ nedalekého království, který se dávno před tím zamiloval do jiné princezny Padalky. Ale protože byla ta princezna ještě moc mladá a neúměla říkat ne, princezně ublížil a stal se z něj drak.
Princezna chodila ráda a často do lesa a tak bylo jejich setkání jen otázka času a náhody. Stalo se a drak se princezně zalíbil. Princezna ale nepochopila, že to je zakletý princ. Vypravoval ji o princezně kterou miloval a že by chtěl milovat ji. Myslela si, že hledá jen družičku dračici, ale on hledal někoho, kdo by ho ze zakletí vysvobodil. Princezna draka opustila, ale stále ho trochu milovala a jednou mu řekla: "Opustila jsem tě proto, protože jsi mě nedokázal milovat jako Padalku". Pak se vrátila zpátky ke svému příteli.
Drak váhal s odpovědí aby jí dal najevo, že ona je ta která ho může vysvobodit ze zakletí. Aby pochopila, že mu může dát víc než jiná princezna a on ji pak může o to víc milovat. Nakonec se rozhodl jí odpovědět: "A ty si myslíš že za tak krátkou dobu jsi mě mohla vysvobodit? Dát mi tolik co ona, abych tě tolik mohl milovat?"
A jak to dopadne? To se snad brzo dovíme.
P.S: Pochybovala ještě o tom, že miluje jen ji a tak složil tuhle pohádku.
Díl druhý:
Jednoho dne přišla k zakletému princi a řekla "SBOHEM". A tak vlastně tento příběh přestal být pohádkou, ale realitou života. Princi nezbylo nic jiného, než zůstat zakletý a hledat další princeznu. Zazvonil zvonec a jesli neumřel, tak hledá možná dodnes.