Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpasibo za lubov!!! (Diky za lasku)
26. 04. 2000
1
0
1104
Autor
Chrjac
Prosnulsa utrom rano
Vsa ulica v smetane
Vse derevja i doma
V golubom tumane
V etot den cudesny
Ja chocu byt s tobou
Diky te Boh nebesny
Za tvoju lubov.
Blagodarjů Těbja,...
promiň, už jsem přece jen z té školní ruštiny trochu vypadla.
Ale musím Ti říct jediné. Neměla jsem doposud čas ani energii přečíst si všechny Tvé výtvory. A upřímně, nemám k nim moc důvěru. Proto jsem namátkou zatím precetla asi 3. Tenhle je jedinej, který se mi moc líbí! Proč nejsou v tomto duchu všechny Tvé ostatní věci!! Proč jsou ty ostatní tak nepřátelské a útočné, i když se v každé tolik dovoláváš Boží lásky!!! Tady bych ji poprvé asi byla schopna u Tebe hledat.Zkus se nad tím zamyslet.
Napadá mne zatím jen jediné, ve své mateřštině cítíš hlouběji a uvažuješ vlídněji.
Pokračuj v tom!!!!!
Koukám, že je to spíše směs ruštiny a dalších slovanských jazyků ... :c))) ale jinak na ruštinu nedám dopustit - jen ti chybí azbuka, viď? :c))) a pár ruských slovíček, případně fonetický přepis :c)
Prasnúlsja útrom ráno
Vsja úlica v smetáně
Vse děrévja i damá
V galubóm tumáně
V étot děň čuďésnyj
Ja chočů byť s tabój
Spasíbo Bog nebésnyj
Za tvajú ljubóv
Ale jinak je to milé, vážně moc milé ... :c)
Miroslawek
30. 05. 2000
ja chaču tože byť s taboj:-))) smeju se protože to nechápu??? nebo je to fakt k smíchu a na dobrou náladu?