Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIndividualita listů
Autor
Misha
,,Už vyrostl!´´, volají radostně ,,muž se ženou´´. Stojí u stromu, který společně zasadili před 20 lety, když konečně jeden našel toho druhého a vlastně oba už věděli, že jsou si souzeni.
Byl to javor, krásný strom. V létě svítil zeleně a vyzařovala z něj jakási energie. Na podzim zářil tolika barvami, že i on z toho byl tak nadšen. V zimě pak sice listy opadaly, ale jim to vůbec nevadilo. Naopak. Jsou smířeni s tímto procesem. Po celou tu dobu, co jsou součástí právě krásného javoru, srší energií a barvami a pak? Pak smířeny se vším opadají. Šťastni.
A na jaře? Jaro je úžasné. Všechno začne růst. I ty listy. Každé jaro se rodí nové a nové a každé jsou něčím jiné. Každý list je totiž individuální. Není s nikým stejný. Samozřejmě si můžou být podobní, ale ne vším. Každý má svůj význam. A pak teprve jaký mají význam pro ty, kteří si jejich vznik a vůbec jejich bytí uvědomují!!
A jelikož jednimi z těch, což mají toto uvědomění v sobě, je i ,,muž se ženou´´, tak právě oni, držíce se pevně za ruku, tancují kolem tohoto stromu a smějí se. Jsou šťastni...