Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAno?
27. 01. 2003
5
3
4539
Autor
aleš-novák
N€
3 názory
aleš-novák
07. 11. 2009Černá_víla
16. 07. 2004aleš-novák
14. 02. 2003aleš-novák
28. 01. 2003
katugiro: to, zdá se mi, požadoval zcela oprávněně .-) ale bohužel zbytečně.. resp. už ty výdaje na pro-kampaň jsou nevhodně použité
aleš-novák
28. 01. 2003
To už ale zavádí k diskuzím tipu Cona, Conan, barbaří choutky a sebeuspokojování, Freud VS Uzel, krátký minisukně a jsme v tom:-)
AA zas sem bruslil po tak tenkým ledu,až sem dobruslil na dno....Nečet sem, neznám, budu muset znát.
netřeba znát, nikde se nebruslí :) ... ocenil jsem tím citátem tvou (a lidskou obecně) představivost.... no a něco navíc pro toho kdo by popř. citát měl tu čest znát z osobní zkušenosti. :)
snad jaký pohan:-)))
Jen okamžik rozhoduje o osudu a životě člověka.
Goethe
Vášnivý_čtenář
27. 01. 2003aleš-novák
27. 01. 2003
Hanb to bude odvozený od plenitele Kartága ne od plenitele Říma hříma ne? Pohan ten je zas z pohanky tý co roste na polích.
logo vítám, ať už je můj či kohokoliv jiného názor jakýkoliv :)
*
v jedné glose zveřejněné v prosinci v denním tisku požadoval její autor vyčlenění stejné částky ze státní kasy, jako je plánována na kampaň pro vstup do EU, na kampaň proti tomuto vstupu. Argumentoval tím, že jinak by bylo nedovoleně ovlivňováno referendum... :)
Pekné logo, :-))) málo radosti na oficiálních místech.. Holt Češi jsou ty smějící se bestie....