Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHonza Hrubé není blbé, ale pitomé nýbrž Džázin Umřel
Autor
Pa5anP
Dne 5. února 2003 umřela v 19 letech naše milovaná včelka Džáza Pavel Háza. Byl vzorným včelím otcem a vynikající manželkou. Zanechala po sobě manžela Trubce Hrubce a hybrida Mištomu. Jeho život byl velmi pestrý již v deseti letech rozeznal rohlík od chleba. Ve 12 letech nastoupil do protialkoholové léčebny, odkud po měsíci utekl a přidal se ke gangu , který pašoval med přes hranice ze Slovenskem. Po neúspěšné misi, kdy měl Džázin převést 0.5 kg medu z BRD, byl spolu Britou, Blue Carpetem a Metomákem chycen a odsouzen na ke 2 rokům nepodmíněně ve vězení v Mírově ze zvýšenou ostrahou. Ve vězení potkal mukla Hrubce Trubce, do kterého se zamiloval a kterého si vzal. Ve 14 letech spolu s Hrubcem opustili vězení a vzali se. Měli krásnou svatbu v úlu Sv. Včelstva na 5th Eveňjů. Džázinovi se po roce narodil hybrid (mixáž včely a trubce) Mištomák, který šel v Džázinových šlépějích. Džázin až na pár obvinění z vraždy a vloupaček žil poklidný život. Až osudného 5. února, kdy slavil narozeniny, vyhrál 500 kg medu ve včelsportce, šel vyvenčit koně zakopl o vodítko spadl na stůl a zlomil si vaz. Toď džázinův život, jo a pohřeb je zejtra.