Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seApel
12. 02. 2003
3
0
1924
Autor
Mathew
Jezerní národe
podhoubí v knihovně
diamantový králi
soupeřící jazykolame
abstraktní můro
( noční motýle )
bublino
v přesoleném
moři
& vlajko
zašlapaným národům
bez vlastního státu
& národům, jejichž stát je
ukřižován
na atomovém kříži
touhy po moci !
( a maskování vlastních chyb )
musel jsem trošku sestoupit z těch výšin a ukázat lidu že i já můžu někdy psát blbě :))
Insuficientia
15. 02. 2003
katugiro : každej mladej člověk musí z principu bojovat proti válce, jinak by se z toho musel zbláznit :) ostatně, jak bys to vyřešil ty ?
z principu i bez principu jsem proti válce kdekoliv
.... ale co to podhoubí knihovny.....proč je název mojí sbírky v takové básničce?..... asi omylem, že jo? :o)
v zásadě sdílíme podobné názory, mně je ale proti srsti jejich podávání takovýmto způsobem... Jak bych to vyřešil? Nevím. To "bych" má příliš velký obsah, jde o tolik věcí, které nejsou veřejnosti přístupné... Takže ve své pozici - nevím... a principiálně jsem proti vojenským řešením.
tady to zase někdo jednoduše vyřešil... (dokonce už tři, a budou další...)
s tím věnováním nezapomínej na prdelolezce typu Václav Havel!
už se nemůžu dočkat až společně oslavíme rozmlácení Iráku...všechny ty chudý vesnice, kde teroristi schovávaj zbraně hromadnýho ničení...myslím že nějaký budou ukrytý i v iráckejch školách nebo nemocnicích....
(tip)