Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVodopád
Autor
Gunhead
Vodopád
Začíná se stmívat.Stíny v okolním lese tmavnou a den končí.Stojím po kotníky v ledové proudící vodě před vodopádem. Bosá chodidla spočívají v jemném říčním písku.Cítím a vnímám každou vlnku a moje myšlenky pomalu plynou.Horký vánek ze skal dýchá do tváře a čechrá vlasy.Nese sebou i burácivý zvuk padající vody a uklidňující vůni lesa.
Tma houstne a nad korunami stromů se rozsvěcují hvězdy.Jdu na břeh a nazouvám si boty.Pomalu stoupám strání a nedopnuté přezky cinkají jako ostruhy.Mé kroky směřují k malému dřevěnému altánku na skále nad vodopádem.
Vítají mě pohledy chápajících očí.Neptají se, rozumí.Sedáme si kolem stolu v kruhu mihotavého plamínku svíčky.Hrajeme karty a upíjíme víno z láhve.Kytara leží opřená vedle, nechci kazit orchestr padající vody a šumícího lesa.Čas ve tmě plyne jinak, mimo nás.
Omámeně sledujeme jak se v temnotě kolem objevují roje světlušek.Mají v sobě kousek lesní magie.Koukají nám do karet a když se nedíváme, usrkávají víno z láhve.Mlčky si s nimi povídáme.
Je dopito.Hvězdy začínají blednout a světlušky se loučí.Uléháme na dřevěnou podlahu, poslední sfoukne svíčku.Vodopád zpívá svou dunivou ukolébavku, která tahá za vlákna našich snů…
Gunhead